Reisgenootje gezocht voor citytrip voorjaar 2012

Hallo allemaal
Wat vorig jaar niet is gelukt, wil ik nu alsnog in de praktijk brengen. 1 of meer citytrips maken. Op mijn verlanglijstje staat in ieder geval Barcelona, Wenen, Boedapest, Lissabon en Kopenhagen.
Maar in mijn eentje is dat niet echt leuk/gezellig, vandaar dan hier mijn oproep voor een reisgenootje die samen met mij een trip wil gaan maken in het voorjaar en/of zomer van 2012.
Hoor graag van jullie!
Groetjes,
Karst
(M39, Den Haag)

Hi,

Ik heb een weekje vakantie van 30 april tot 4 mei. Ik zou graag naar Barcelona willen. Voor mij van belang dat het een low budget citytrip is, zodat ik met enige regelmaat op vakantie kan.

Je kan me mailen op vs18911@hotmail.com

Groetjes Flower!

Hoi,

eigenlijk zou ik op dit moment in Barcelona zitten, maar omdat ik vorige week vrijdag een scheurtje in m’n kuitbeen heb opgelopen zit ik rustig op de bank.
Laatste week van april (t/m 4 mei) heb ik weer vakantie en dan zou ik graag een citytrip willen maken.

Alleen op vakantie is leuk, maar met iemand een stad verkennen is misschien nog wel leuker.

Groetjes,

Moir

Hi,

Aan de eerste poster een vraag? Wat wil je gaan doen met de citytrips? Heb je een bepaalde belangstelling? Vind je architectuur leuk of musea of gewoon normaal? Als ik aan Barcelona denk, denk ik aan Picasso en Gaudi! Denk ik aan tapas en cafeetjes. Denk ik niet aan FC Barcelona.

Ik heb ook zin om één of meer citytrips te maken, waarbij Barcelona Parijs en Londen (niet tijdens Olympische Spelen) of Schotland in mijn gedachten spelen.

Wil (m36)

Hee, Ik zit vanavond ook te kijken voor leuke steden. Low budget beetje in de stad op avontuur en ontdekken maar.
Echter ik heb 1 vraag. Wil dit graag met mensen doen die beetje dezelfde leeftijd hebben. Voor mij is dit in de reeks van 26 tot 40 ofzo.

Ik hoor het wel…

Groetje… beetje gek en dol op niet te veel plannen (soms is het fijn om maar te zien waar de dag uitkomt)

Hoi,

ik had het zelf geschreven kunnen hebben. De eerste dag goed regelen, inclusief overnachting en daarna een beetje onthaasten en vooral genieten!!
En wat betreft leeftijd, kan ik helemaal in vinden.

hee,

kijk dat klinkt leuk haha…
Mailen vind ik wat makkelijker… dit is mijn mailadres… [EMAIL=“arithavandebraak@gmail.com”]arithavandebraak@gmail.com

Groetje en ik hoor van je!