Leuke citytrips

Hoi

Ik ben op zoek naar tips voor leuke citytrips… alles is welkom.

thanks

Valencia is een hele leuke citytrip. Goedkoop vliegen v.a. Eindhoven. En vanuit de luchthaven in Valencia ben je met 20 min. in de stad. Het is een leuke gevarieerde stad met oud en nieuw en met een heel mooi lang breed strand. Ook is het niet echt toeristisch als bv Barcelona dus de prijzen zijn nog heel gunstig in de horeca en het stikt er niet van de toeristen.

JOh er zijn zoveel leuke plekken te verzinnen op deze aardbol. Maar een topper is Lissabon, echt een super mooie stad aan de Taag/ Sevilla, het hart van de Flamenco maar ook Rome en Florence staat altijd hoog op mijn lijstje…

denk eens aan de balkansteden, vooral sarajevo is echt super! Je vind er echt alles, veel geschiedenis, blik op de toekomst en east meets west in deze stad qua architectuur

Ik zou zeggen; Milaan!
Een mooie stad met leuke winkels en terrasjes. Heerlijk weertje bijna het hele jaar door en goedkoop te bereiken vanaf Eindhoven of Dusseldorf!

Edinburgh!!

Sevilla, Barcelona en Istanbul zijn echt mooi !

Tallinn is aan te raden. Mooi historisch centrum en veel te zien en met de boot kan je ook Helsinki bezoeken, ideaal als dagtrip. Vroeg in de ochtend de boot en 's avonds terug. Enkele reistijd is 2,5 uur.

Hoi,

Er zijn zoveel leuke plaatsen, maar heb je al eens gedacht aan een combinatie tussen Belfast en Dublin.
Heel goed te doen en je kunt er spotgoedkoop heen.

Succes,

Ton

Geneve of Berlijn!