tips gevraagd oktober2015 tussen alicante en valencia 2015 spoed-als het kan

wij hebben geboekt de vlucht op 3oktober tot 20 oktober op alicante
we kennen benidorm maar daar hoef ik niks van te weten.
wij willen een appartement aan de kust .
we willen valencia bezoeken dag excursie of met de trein
dus we zoeken nog iets wel in de buurt van een supermarkt en eettentjes en waar 2 oudjes leuke uitstapjes kunnen maken.
wie geef me een leuke tips
ik wil geen auto huren dus bus of trein of excursie bus.

Edit: mailadres verwijderd. Reactie via PB.

kan je niet echt helpen,maar kan wel zeggen,net terug uit valencia dat het een erg gave stad is!!zowel het wetenschapspark is zeer een aanrader en de oude stad uiteraard ook!

Valencia net afgelopen zomer geweest, erg leuke stad!. Ik kan u van harte aanbevelen om in Valencia met Suzie op pad te gaan. Zij is een Nederlands sprekende gids in Valencia en biedt erg leuke trips aan, zoals bv een tapastour (erg leuk) of een fietstocht. U kunt haar vinden op de website van TravelMoodz.com die reizigers rechtstreeks in verbinding brengt met lokale gidsen wereldwijd. Hier staan overigens ook nog andere gidsen op in Valencia maar hierbij de link naar het profiel van Suzie, uit eigen ervaring van harte aan te bevelen. Via deze link kunt u haar benaderen en vrijblijvend om advies vragen: http://www.travelmoodz.com/nl/reisprofessional/suzie-anon-y-garcia

Succes en heel veel plezier alvast!

Ben het met de vorige posters eens: Valencia is super! Ik zou eerlijk gezegd veel liever daar logeren dan in Alicante. Valencia heeft een prachtig strand met een leuke boulevard met veel eettentjes. Wij zijn er een paar jaar geleden eind november geweest en we hadden de hele tijd prachtig weer.