Tips voor 1e nacht Bangkok

Wij gaan straks voor 5 maanden naar Azie. We landen in Bangkok, onze eerste overnachting willen wij vast van te voren boeken. Heeft iemand een tip? Alvast bedankt!!

Hotel Trang is zeker een aanrader, mooie binnentuin met vijver, . Rustig gelegen even van de weg af. rond de 15 euro per kamer per nacht. Vlak daarbij zit een nederlands reisbureautje waar ze je aan leuke trips kunnen helpen. Bij hun een kamer boeken is trouwens goedkoper dan in het hotel! Het bureau heet Vieng travel! Is te googelen!
Succes
Dick

Hallo Dick,

Is die 15 euro via dat eerder genoemde reisbureau??
Op hun eigen site zie ik prijzen boven de 2000 bath en bij sawadee.com minimaal 1050 bath en maximaal 1200 bath.

Hallo,

Ik ga altijd naar Prince Palace Hotel goedkoop te boeken via www.greenwoodtravel.nl
Dan betaal je ongeveer 28 euro per nacht is een 4 sterren hotel met zwembad en inclusief ontbijt.

Beste Wilmaros,Je hebt veel hotels met verschillende prijsklassen,ik weet niet wat je reisplanning is,na 1 overnachting in Bangkok??Maar moest ik georgessiam eventueel naar het zuiden of het noorden verplaatsen dan zou ik willen overnachten in het hotel"RAIL INN" prijs :550/900bath;het hotel ligt op een boogscheut van(125 meter)Hua Lamphong station.groetjes:georgessiam.