Ik ben toch wel even nieuwsgierig wat houd je tegen om het zelf te doen? Ik begrijp dat als je de eerste keer gaat het misschien eng lijkt maar het is goed te doen hoor. Aan de andere kant het is ook wel een lekker idee als alles geregeld is,zeker voor een eerste keer. Leuk he die nieuwsgierige vraagjes haha
We hebben besloten voor een georganiseerde reis, omdat we nog nooit in een ver land geweest zijn en al helemaal niet op rondreis.
We zijn het nu helemaal beu om 3 weken lang op het strand te liggen en niets uit te voeren. Vandaar dat we nu een rondreis willen gaan maken.
We hopen niet de verkeerde keus te maken dus daarom de helft rondreis en de andere helft strand :zon02: en relaxen. Slim toch, haha!!!
Ik hoop dat wat jullie zeggen waar is. Dan gaan we onze volgende vakantie zelf regelen.
Dat doen jullie goed hoor ik snap het helemaal! De meeste mensen proberen het eerst met een georganiseerde reis. Als je er eenmaal geweest ben zal je zien dat het allemaal prima te doen is.Je krijgt nu een goede indruk van het landen mvan de mogelijkheden. Geniet er maar lekker van.
Ik ken het hoor die drie weken luieren is gerust lekker maar op een gegeven moment heb je dat inderdaad gehad dan wil je toch wat meer zien van het land waar je dan bent.
Ik ga zelf van 25-12 tot 18-01. Ik ga dan naar mijn vrouw en we vieren oud op nieuw bij haar familie is Si Saket Na de feestdagen gaan we door naar Laos en misschien Ko Samet. Vandaar uit terug naar Bkk om dan als alles gaat zo als het gaan moet samen terug te gaan naar NL. Ko Samet is ondervoorbehoud als we echt samen terug gaan moeten we nog wat extra zaken afhandelen in bkk huur opzeggen dat soort dingen. Ik ben ook al flink aan het aftellen haha
Wat leuk voor je dat je je vrouw weer gaat zien!!! Zijn jullie al lang getrouwd?
Vandaar dat je lekker alles daar kunt plannen.
Wie weet… als het echt zo is wat jullie zeggen… dan gaan we volgend jaar ook alles zelf plannen.
De reis van ons is nu officieel geboekt.
De eerste 12 dagen zijn hetzelfde gebleven. Vanuit Chiang Wai vliegen we voor 9 dagen naar Koh Samui en daarna nog 2 dagen Bangkok. Dus een reis van 25 dagen (incl. vluchten).
Dus wat denk je? Een leuke reis? Heb er in ieder geval al super veel zin in!!!
Ja joh ik kan haast niet wachten. We zijn afgelopen 25-08-2010 getrouwd toen ze in NL was. Dat is dus nog maar kort. Ja het scheelt wel hoor alles is (nog) iets makkelijker te regelen dan normaal. Er is altijd wel een vriend/in van haar die een goede tip heeft etc
Leuk!! nu kan de voorbereiding dus echt goed los barsten haha. Ja joh vg jaar doen jullie het gewoon lekker zelf nu eerst op deze manier het land leren kennen. Jelle (ook van hier) is dit jaar ook voor de eerste keer geweest en die heeft het Thailandvirus goed te pakken pas dus maar op
haha. Ik vind jullie reis er zeer goed uit zien hoor hoop dingen bekijken en toch ook lekker het strand en omgeving.Dat je er zin in hebt kan ik me heel goed voorstellen geniet er maar lekker van.Mocht je meer vragen/tips willen hoor ik het graag van je hoor.