Tips qua bezienswaardigheden

Hallo,

Mijn vriend en ik willen in september 3 weken naar Zuid Amerika. Wij willen naar Argentinie en Chili, maar we willen niet met een groepsreis mee, omdat je dan toch gebonden bent aan tijden en rekening moet houden met andere mensen. Heeft iemand enige tips voor ons kwa bezienswaardigheden, hotels en route!

Groetjes,

Mirjam

Hallo,

Mijn vriend en ik willen in november 3 weken naar Zuid Amerika. Wij willen naar Argentinie en Chili, maar we willen niet met een groepsreis mee, omdat je dan toch gebonden bent aan tijden en rekening moet houden met andere mensen. Heeft iemand enige tips voor ons kwa bezienswaardigheden, hotels en route!

Groetjes,

Mirjam

Het is lastig om Chili en Argentinie in 3 weken te combineren zonder vluchten.
Patagonie is nog te koud in november.
Ik weet niet of jullie een paar dure vluchten in willen lassen??
Zoniet dan zou ik 3 weken spenderen in noord argentinie het noordelijke puntje van Chili en het zuiden van Bolivia.
Dit is te doen in 3 weken en je hebt de ervaring van 3 landen waarin enkele van de mooiste stukken van zuid amerika zitten.
Ik heb nog wel een paar tips om te doen aldaar mochten jullie deze optie willen.

1 like

Wat een goeie tip zeg, bedankt! Ja, wij kwamen er ook net achter dat november toch nog wel wat te koud is…Patagonie is echt wel waar we oa naar toe willen. Maar wat je zei over Argeninie, Chili en Bolivia ga ik zeker even nader bekijken! Je hoort vast nog wel van me…

Zulke antwoorden vind je allemaal in een Lonely Planet of Rough Guide reisgids. Ook routesuggesties.