Zo steekt het leven in elkaar, en als er iemand voorzichtig is kan ik mijzelf in dat rijtje plaatsen.
Als ik op een bepaalde leeftijd of het op de een of andere manier ook niet meer zou aan kunnen is mijn beslissing ook snel gemaakt.
Het gaat nog steeds prima :vak01:.
Beste George,
Voordat we gigantisch afwijken van het onderwerp.
Misschien heb jij nog tips voor Oli.
Inderdaad :biggrin:. Alles is welkom!
Ik heb wat zitten lezen en opzoeken ondertussen, en ik denk dat we gaan beginnen met die kortere route heel in het noorden langs de Mekong,en dan misschien nog proberen om van ginder een rechtstreekse rit te vinden naar Udon of Nakhon voor wat Khmer tempels enzo.
We zien wel hoever we geraken…
Ik had liever de grotere toer gedaan, maar ik vrees dat het dan allemaal rap rap zal moeten gaan en dat we daardoor minder gaan genieten.
Hopelijk missen we zo het beste niet?!
Je gaat absoluut niets missen ook al neem je de kortere route,en zal je zeker niet minder gaan genieten.
Thailand is een en al genieten, een goede reis toegewenst en laat weten hoe alles is verlopen.
:vak01::dag:>>> .
:chin: Ben het volledig eens met Jan,juist één minpuntje!! Khon Kaen daar is geen bal tezien.alleen één mooie tempel namelijk,wat noweng en een. nationaal museum.Over mukdahan:dat heb je afgehaspeld op 4uur tijd, indochine market en een toren waaruit je zicht hebt op Savannakhet!Ik dacht inkomprijs=50bath!!!nachtelijke groetjes:georgessiam.:dag:
Ok. Super bedankt voor alle tips iedereen !
Ik zal jullie op de hoogte houden bij de terugkomst!
ps: Khon Kaen ging ik idd proberen over te slaan.
Groeten :vak01:
Bij Udon of Nakhon Phanom zal je weinig Khmer tempels vinden…dan zou je wat zuidelijker in Isan moeten zitten, bij Phimai in de buurt bijvoorbeeld.
Khon Kaen was ook meer bedoeld als tussen station anders werd de afstand zo groot, in ieder geval komt de machine goed op gang en dat was de bedoeling :dag:.