Voor taxigebruik en op de boten van de River Express in Bangkok is het altijd handig om wat munten van 10 Baht en biljetten van 20 Baht bij de hand te hebben om wisselgeld-problemen te voorkomen. Tijdens spitsuur op de boten van de River Express is het bovendien een goede gewoonte om met gepast geld te betalen - zorg dus voor voldoende kleingeld
Wisselkantoren Super Rich in Bangkok !
SUKHUMVIT
SuperRich 1965 Co.,Ltd.
Soi Sukhumvit 22, Khlong Toei Bangkok 10110
Office Open
Time : 10am - 9pm | Day : Mon - Sun
SILOM
SuperRich 1965 Co.,Ltd.
64 J.City Building A004
Suite Silom Rd., Suriyawong, Bang Rak
Bangkok 10500
Office Open
Time : 10am - 10pm | Day : Mon - Sat
CENTRAL WORLD PLAZA
SuperRich 1965 Co.,Ltd. [1]
47/11-13 Ratchadamri Rd.
Pathumwan
Bangkok 10330
Office Open
Time : 9am - 6pm | Day : Mon - Sat
SuperRich 1965 Co.,Ltd. [2]
67,69 Ratchadamri Rd.
Lumpini, Pathumwan
Bangkok 10330
Office Open
SuperRich 1965 Co.,Ltd. [3]
97/11 GJA001 Suite Ground Floor Big-C Super Center
Ratchadamri Rd., Lumpini, Pathumwan
Bangkok 10330
Office Open
BUA-SUWAN
22 Soi Vibhavadi Rangsit Rd.
Lat Yao, Chatuchak
Bangkok 10900
90/399 20 Soi A3 Zone A 2nd FL.
Bua Suwan Plaza Building Soi Songsa-Ard
Jomphol, Chatuchak Bangkok 10900
Office Open
Time : 10am - 4pm | Day : Sat
KHAO SAN ROAD
269 Khao San Road,
Talat Yot, Phra Nakhon,
Bangkok 10200
156 Rham Buh Tree Rd.
Talat Yot, Phra Nakhon,
Bangkok 10200
SuperRich 1965 Co.,Ltd. [3]
1/1 Soi Rham Buh Tree, Chakrabongse Rd.,
Chana Songkhram, Phra Nakhon,
Bangkok 10200
Office Open
Mensen die op reis gaan naar Thailand en willen weten hoeveel nou een rit kost met een taxi van Hua Lampong naar Don Muang Airport,alsook andere afstanden binnen Bangkok,kunnen altijd deze link raadplegen ! (zie hieronder)
Taxi Fare Calculator…+muang+airport
Nuttig weer Georges!
Tips om te weten! Vervoer Airport - Bangkok vv
Voorheen ging ik altijd met een taxi van Airport naar Bangkok, vv van Bangkok naar Airport.
Sinds verleden jaar maak ik deze rit met de skytrain.
Is een stuk voordeliger (40 bath p.p.) en geen last van drukte op de weg a.g.v. spitstijden.
De Skytrain vertrekt op de onderste verdieping van Airport Suvarnabhumi, ik stap dan bij halte Rachapropop (omgeving Pratunam, Bayoke tower e.a), reistijd ca. 25 minuten.
Met de Skytrain kun je koffers meenemen.
nb. Bij de metro mogen geen grote koffes e.d. meegenomen. Bij de entree securety check (kleine koffers openmaken)
Hey, ik denk eraan om te overnachten in de buurt van het gouden paleis, namelijk de backpacker straat, koa san road of hoe noemt het nu ook Weer??? hoe zou ik het beste reizen I.v.m de betoging
Groetjes
Hoi stimi,
Als je op de airport aankomt, dan kan je makkelijk de skytrain nemen.
De skytrain vertrekt op onderste verdieping van Airport. Neem dan ticket (plastic muntje) naar eindhalte (ca. 50 bt).
En neem dan vanaf eindstation een taxi (taximeter) naar Koa San road (kost niet veel maaer dan 100-150 bt. Klein geld is handig voor de taxi.
Succes.
Bovenstaande tip houdt dus wel in dat je op het vliegveld dient te pinnen, wat overigens prima te doen is.
Hallo natuurlijk weer een vraagje …als we in bkk aankomen willen we graag met de skytrain richting… hualamphong centraal station
Wat raad je ons aan …Skytrain laatste halte uitstappen en dan verder met een taxi of skytrain en dan verder met de bus,zo ja welke bus…wederom een vriendelijke groet van jan en rosa
Overstappen op de metro! Ik heb precies hetzelfde gedaan. Eerst skytrain dan metro.
We nemen geen grote koffer mee maar wel een behoorlijke weekend tas …nu lees ik dat dit verboden is …alleen maar kleine tassen mogen de metro in …???waar of niet waar???
Ik wil bovenstaande ook graag weten. Vorig jaar zijn wij met een flinke rugzak met de metro van Hualampang trainstation met de metro naar Makassan gegaan en daarna met de railway link naar het vliegveld. Niemand heeft iets gezegd van de flinke rugzakken.
Dit jaar willen we hetzelfde doen.
Niks over zien staan. Ik had een dagrugzak en backpack. Zou het gewoon proberen. Mag het niet dan kun je altijd nog een taxi nemen.
Hallo,
Zijn de prijzen bij al deze wisselkantoren van super rich gelijk? Ik heb gelezen dat er ook een wisselkantoor is in de luchthaven van super rich? of wissel ik daar beter niet??
Alvast bedankt!
Jessica
Het hebben van kleingeld is ook handig voor als je in Bangkok de skytrain gebruikt.
Heeft er soms iemand ervaring met http://beautifulkhaolak.com?
Op Tripadvisor zijn er beoordelingen te lezen.