tips oeganda

Hallo,

Ik wil in maart een reis naar Oeganda en misschien ook Kenia maken (samen met een andere meid). We zijn erover na aan het denken om alleen een vliegticket te boeken en de rest vanuit daar te regelen. Heeft daar iemand ervaring mee? Of is het beter om al een reis vanaf hier te regelen?
Zelf wil ik ook graag een gorillatrack doen, weet iemand waar ik dat het beste kan regelen?
Alle tips zijn welkom!!

Groetjes Myrte

Ikzelf ben twee jaar geleden naar Oeganda geweest en heb het reuze naar mijn zin gehad in het ICUguesthouse in de hoofdstad Kampala.
Hier kun je voor een klein prijsje slapen, eten en ideeën opdoen van de overige jonge mensen. Waaronder veel Nederlanders.
Als je op plekken buiten Kampala wilt slapen zou ik me van te voren goed laten informeren en kiezen voor georganiseerde trips.
Daarnaast is de gorillatrack zeer geliefd onder toeristen en wordt vaak maanden van te voren geregeld. Ook hiermee kunnen de mensen van ICU je helpen denk ik.
Home - ICU Guesthouse Alvast veel plezier gewenst op je reis.

We hebben er nu voor gekozen om in entebbe te overnachten, neem aan dat dat ook geen probleem is toch?
En de gorillatrek gaan we in een georganiseerde reis doen!
Bedankt voor je advies!
Groetjes Myrte