Oog in oog met gorilla’s en Chimpansees, lijkt jou dat ook niet heel vet.
Ik ben wezen kijken voor georganiseerde reizen, maar die zijn zo ontzettend duur. Wel heb ik een blog gevonden dat je het zelf echt wel iets goedkoper kan doen. 4WD huren, tent mee en zelf het land ontdekken en dat heeft ook zeker mijn voorkeur boven een georganiseerde reis.
Ga jij met mij mee?
Ik dacht aan ongeveer 2/3 weken. Periode ergens binnen nu en maart…
Ik zal nog even iets meer over mezelf vertellen, heet Karin, ben 32, maar die leeftijd heeft nog niemand mij geschat en voel me het ook nog lang niet.
Ik heb al heel wat van de wereld mogen zien met de rugzak of in een roadtrip. De afwisseling in reizen vind ik het leukst, een stadje… de natuur in… ontspannen in het zonnetje… over markten lopen en de lokale bevolking ontmoeten.
Lijkt het jou super vet om mee te gaan naar Oeganda laat dan even een berichtje achter.
Groetjes Karin
Wat leuk dat je een berichtje stuurt.
Gambia zal heel vet zijn, Maar daar hebben ze geen gorilla’s😁
En ik heb reeds een ticket gekocht om naar Nieuw Zeeland te gaan in januari, stond ook nog hoog op mijn lijstje.
Plan voor Oeganda is niet van de baan, maar wordt iets later in 2017.
Hoi Jeroen,
Nee helaas nog niet naar Oeganda geweest. Het plan is nu verplaatst naar 2018. Januari/februari/maart '18 gaat mij niet lukken, maar daarna ben ik wel heel flexibel in tijd.
Ik zoek ook nog steeds een reisgenoot.