Reisgenote gezocht gorilla track in maart 2014

Hallo medereizigers,

Ik ben Myrte, 28 jaar en woon in Bocholtz. In maart wil ik naar oeganda (of rwanda) op vakantie gaan, om daar de berggorilla’s in het wild te zien. Ik wil dit natuurlijk niet alleen doen, dus ik zoek nog iemand (liefst vrouw) die gezellig met me meegaat!

Groetjes Myrte

Hi Myrthe,

Leuk idee! Ik wil rond maart ook even weg en ben nog op zoek naar een reisgenootschap. Hoelang ben jij van plan weg te gaan? En staat je vertrekdatum al vast?

Groetjes, Anneke (32)

Nee ik heb nog niks vast staan, wil eerst iemand vinden die met me meegaat! Ik had wel n leuke reis gezien bij fox.nl voor 10 dagen, die was ook nog enigszins betaalbaar! Wat voor vakantie wou jij gaan doen dan?
Groetjes Myrte

Haha, da’s toevallig! Ik had net heel snel even gegoogled en kwam ook bij de Fox reis terecht! :slight_smile: Idd betaalbaar en rond die tijd is ook de Gorilla-permit goed te doen. Echt plannen qua bestemming heb ik nog niet, maar wil graag 1,5-2 weken weg en naar een land waar het dan al wel enigszins zomers is…
Verder ben ik niet echt een strandvakantie-type (wel lekker voor een paar dagen!), ik vind het leuker om vanalles te gaan zien en doen! Sportief, natuur, cultuur, lekker eten, noem maar op!
Heb jij verder al veel gereisd?

Groetjes, Anneke

Ik ben idd ook niet zo een strandvakantie type, zie liever veel dingen van de wereld :slight_smile:
Zelf ben ik al 2 keer naar Tanzania en een keer naar Kenia op vakantie geweest en ik heb 2 maanden in Zuid-Afrika stage gelopen.
Heb jij al veel gereisd?

Groetjes Myrte

Je kunt me ook op Facebook toevoegen, is wat persoonlijker :slight_smile: myrte coerver, dan moet je me wel vinden!