Mijn naam is Mirte (24 jaar) en ik ben van plan om vanaf eind juni/begin juli een aantal weken (max. 4) naar Zuidoost-Azië te gaan.
Ik ben afgelopen zomervakantie met mijn zus voor 2 weken naar Thailand geweest en ik vond het prachtig.
Vandaar dat ik weer heel graag terug zou willen gaan naar Thailand en mogelijk nog een ander land (Maleisië/Laos/Cambodja/Vietnam/Indonesië).
Ik wil liever niet helemaal alleen gaan, maar groepsreizen trekken me niet zo en ben dus op zoek naar een reisgenoot.
Lijkt dit je ook wat? Stuur me een berichtje!
Ik wil ook graag naar thailand! Precies ook met jou instelling: liever niet alleen maar ook niet graag met een groepsreis. Heb je ook de mogelijkheid eerder te vertrekken?
Misschien kunnen we beiden wat regelen, lijkt me leuk
Hoi Mirthe, volgens mij heb ik ook al op een ander oproepje van jou gereageerd. Maar ik heb ongeveer dezelfde plannen als jij en wil idd ook liever niet helemaal alleen gaan maar nog niemand in mijn omgeving gevonden om mee samen te reizen. Korte introductie van mijzelf ik ben een vrouw van 23 jaar en bezig met master geneeskunde. Naast stedentripjes ben ik in 2013 naar Uganda geweest voor stage.
Laat maar wat weten als je geïnteresseerd bent!?