2 vriendinnen en ik, gaan per 24 juli voor 10 daagjes naar Malgrat :yes:
Nog meer mensjes? Enne zijn er wat leuke tips? Altijd welkom! Thanks…
Fijne vakantie en de zonnige groetjes!
2 vriendinnen en ik, gaan per 24 juli voor 10 daagjes naar Malgrat :yes:
Nog meer mensjes? Enne zijn er wat leuke tips? Altijd welkom! Thanks…
Fijne vakantie en de zonnige groetjes!
Pincho’s eten!! Dat zijn vleesstokken, die op een grill worden gelegd… Haha sorry verder kan ik je niet helpen, ben daar 8 jaar terug voor het laatst geweest!!
Fijne vakantie!!!
Dat klopt van die pincho’s. Wij waren vorig jaar nog naar Malgrat geweest en die hebben ze daar nog steeds. Ik ben in verschillende spaanse badplaatsen geweest, maar zie dat nergens, dan alleen aan de boulevard van Malgrat. …Mmmmmmmmm heerlijk ook!
Ja, wat kun je over Malgrat vertellen? Zoveel! Hele goede discotheken voor zover ik dat gehoord heb. Kom er zelf n.l. nooit. Vooral Don Juan en Qk of zoiets, moeten goed zijn.
Malgrat zelf heeft een nieuw en oud gedeelte. Vooral aan de boulevard met als zijstraatje het : Hollands straatje’’ is het goed toeven. Leuke gezellige bars. Altijd feest! Veel leuke winkeltjes. Vergeet ook niet naar het oude gedeelte te gaan. Ook veel, de wat betere winkels zal ik maar zeggen!
Vanuit Malgrat/St.Susanna kun je voor nog geen €6 retour naar Barcelona met de kusttrein. Zeker de moeite waard.
Meeste hotels staan aan de boulevard, dus straat oversteken, treintunneltje onderdoor en voila, je zit/staat op het mooie strand. Let op, want de zee loopt wel meteen diep af!
Zelf zijn wij 7 maal naar Malgrat/St. Susanna geweest en 3 maal in de buurt n.l. Pineda de Mar.
Kortom, zeer gezellig plaatsje, waar vanuit je ook nog alle kanten op kan. Calella, Blanes, Lloret de Mar. Allemaal heel goed te doen met openbaar vervoer.
Dus Steefke, heel veel plezier en een fijne vakantie daar gewenst.
**Groetjes Roanna:wave: **
lekker bij de pepermolen gaan eten daar werk ik namelijk en het is erg gezellig daar
Wie heeft er nog meer leuke tips voor Malgrat?
Hoor graag van jullie!
heey!!
Ik en gister teruggekomen uit Malgrat, ik zat in hotel Mercury, einde vd boulevard ligt dat, in t nieuwe gedeelte. Staptips: Begin in de Costa!, nederlandse bar/dancing, zit als je de boulevard afloopt van t nieuwe gedeelte(santa susanna) richting t oude Malgrat aan je linkerhand in n zijstraatje, t bord staat wel op de boulevard, Marcel, Sandra&Tamara maken e rn feest van!!!
Halverwege aan de boulevard, straat in tussen hotel ALhambra& hotel Indalo park, daar vind je (gelukkig!) O La la, jerommeke, de pepermolen, Lisa, kun je goed(koop) eten!!!
Met de trein naar Barcalone:€6.20 retour…Dagje naar lloret, blanes en tossa is ook goed te doen.
Leg contact met het animatie team van je hotel, hun vertellen je alles!!
Fijne vakantie, en doe voorzichtig,
Kevin