HEYYY ALLEMAAL!
Ik ga deze zomer met wat vrienden naarr malgrat
…
Ik ben benieuwd of er veel nld’ers heen gaan… en of het beetje rlxd is daaro?!! Iemand trouwes wellis in App. Thalassa geweest?? is t wat?
GREETZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz B)
HEYYY ALLEMAAL!
Ik ga deze zomer met wat vrienden naarr malgrat
…
Ik ben benieuwd of er veel nld’ers heen gaan… en of het beetje rlxd is daaro?!! Iemand trouwes wellis in App. Thalassa geweest?? is t wat?
GREETZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz B)
Hey
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Malgrat B) … Hotel Rosa Nautica van 22-8 t/m 31-8. Ik hoop dat het een super vakantie wordt!
Hoi hOI
Het is super gaaf in Malgrat ik ga ook!!
[FONT=Courier]
Hey ik ga 4 augustus ook naar malgrat.Word echt super!!
heeft iemand misschien internetadressen van de discotheken.
x
Hallo ik ga 5 juli naar malgrat de mar hotel sorra daurad. Vorig jaar was ik in bella playa.
HeeYz, ik ga 25 juli naar malgrat… met een goed vriendinvan mij… zijn er nog meer menseh voeg me dan ff toe op msn…
doegg en misschien tot ziens…
MaRioN…
hola,
ik ben nu bijna 2 weken terug uit Malgrat en ik mis het zo erg dat ik over 2 weekjes weer ga. Dat wordt inmiddels de negende keer. Het is echt super daar, het, volgens mij, beste uitgaanspatroon is: eerst wat drinken bij waikiki dan even naar Tropicana en dan terug naar Don juan en als je erg gek bent op nederlanders, en een paar belgen, op vakantie mag je Asterix ook niet overslaan.
Prettige vakantie allemaal
Jazeker FaaR gaat ook naar malgrat vanaf 18 augustus en dat is tevens me verjaardag (echt waar) wordt het feest! ik zie jullie daar!
**Keep Your Eyes On Yours While I Keep My Eyes On Mine **
En we gaan met ze allen naar QK…of waikiki! (om te zuipen)
Hey iedereen, ben net terug van een derde vakantie in Malgrat, deze keer zat ik in hotel Cartago Nova, mooie kamers en in het midden van de boulevard alleen het eten was er bijna iedere dag hetzelfde en goor!!!
Als je erheen gaat moet je zeker de liters proefen bij de waikiki bar en als je een echte man bent moet je zeker ook naar de malibu(discotheek) gaan, die heb ik dit jaar pas ontdekt, daar serveren ze liters maar dan 2 keer zo sterk als in de waikiki.
Na het indrinken moet je zeker naar de Asterix, QK en Don Juan gaan.
Tropicana is ook leuk maar moet je alleen doen als je met een wat grotere groep bent, zitten alle spanjaarden.
Hi luitjes,
Ben net vandaag terug gekomen uit Malgrat. Het was een toppertje. Was zo een topper dat ik nog met mijn been in het gips zit. Foutje in de Astrix Is er ook zo gezellig vooral het personeel B)
Waikiki is ook een topper en App Thalassa een aanrader zwembad en strand op kruipafstand.
Dikke Kus
BMWtje
Nu BMWtje, wij gaan Maandag naar Malgrat voor de zoveelste keer. Lekkerrrrrrrrrrr.
En Theo, ik hou je op de hoogte hoor!
:rolleyes: B) B) Roanna B)
Hoi iedereen!
Ik ga samen met een vriendin van me naar malgrat de mar! we slapen in het indalo park. Weet iemand of dat leuk is? Ik ga van 5 juli tot 15 juli :rolleyes: Ik hoop dat er meer mensen zijn die dan gaan… laat dan even wat van je horen mijn e-mail adres is lollyleoni@hotmail.com wat is de leukste discotheek? nou ja misschien hoor ik het nog wel… (het liefst van leuke jongens
:wub: xxxxx leoni
Ik ga dit jaar voor de 2de keer naar Malgrat!
Malgrat is echt super leuk!
Vorig jaar ben ik naar hotel sorra d’orr geweest. Dat was wel een mooi en netjes hotel alleen het eten was echt niet goed.
Het was koud en soms maar half gaar en met veel vette randjes aan het vlees. Dit jaar ga ik naar Sorra Daurada daar ben ik vorig jaar ook wezen kijken. Lijkt me wel mooi! Hoe is het eten daar?
De leukste feesttenten van malgrat zijn:
Heeey Mensuh!!
Dit Jaar Weer Ook Weer RelaX Naar Malgrat… B) RelaX Weer Met z’n 6’e (Boys) Een Pintje Pakken!!!
We Vertrekken Rond De 16de Augustus Ergens Voor 17 daagjes
Het Is Echt Mega Gezellig In Malgrat!!!
Je kan Echt Goed Uitgaan In:
De Waikiki
De QK
De Asterix
Bar Verona
Don Juan
Tmf Cafe (Carrousel)
See You At Malgrat!!
Malgrat is echt SUPER!!!
Wij gaan dit jaar met 9 meiden naar hotel Sorra Daurada op 2aug.
Uitgaan kun je daar als de beste! :lol:
Waikiki, lekkere liter coctails voor maar 5 euro!
Asterix, DE feesttent van Malgrat!
QK, DE discotheek van Malgrat! B)
En dan hebben we t nog niet over al die andere leuke dingen gehad!
Ja wij gaan vanaf 7 augustus tot en met 15 augustus naar malgrat de mar… gaan er dan ngo meer mensen??
nou zo ver ik weet zijn er erg veel nederlanders
en het is er toppie hoor
gezellige kroegen en barretjuhs en eetcafees
gezellige boulevard
mvg angel
Wie gaat er dit jaar naar Malgrat? Laat het hier weten!