Ik wil graag iedereen die erover denkt om naar Spanje te gaan, aanraden om naar Malgrat de Mar te gaan. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en ik vond het fantastisch!!!
Er is genoeg te doen, en je bent met de trein en de bus zo in andere steden. Maar toch is het dorpje zelf lekker rustig!
Zeker weten. Wij zijn al meerdere malen naar Malgrat en omgeving geweest en het blijft leuk en gezellig!
Dit jaar gaan we eerst in Mei een weekje naar Turkije en in Augustus nog een weekje Malgrat. Dit keer in hotel Mari Pins. Zijn we nog nooit geweest, dus mocht iemand ervaring met dit hotel hebben, lees ik dat graag!
Wel zijn we al in verschillende andere hotels in Malgrat, Pineda en Calella geweest.
Mvg, Roanna.
:lol: Ben helemaal met de vorige sprekers eens. je zit lekker centraal, bent zo in Barcelona of Llorett Voor de trips/ uitstapjes, en vergeet zeker de zondag’s markt in Tordera niet.met de trein ben je er zo en het is zeker de moeite waard.En natuurlijk bijna elk hotel heeft Entertainment en voldoende terasjes…Kortom : Malgrat de Mar.zeker de moeite waard…
Terry. www.romantics.nl
(aanvulling)
Wat hotel Mari Pins betreft, ligt aan de boulevart en zeer centraal in Malgrat . Het Eten daar is prima en de bediening uitstekend. we zijn er in oktober 2004 nog geweest, en er blijkt een nieuwe directrice op te zitten die van wanten weet. dus goede keus… Kamers zijn oke, Niks mis mee. Fijne vakantie!!
Terry
malgrat ligt inderdaad erg centraal en dat is zeker prettig.
Ik was er in mei en eerlijk gezegt was het nog maar een dode stad. Er was nog niet zo veel te doen en erg warm was het ook nog niet. Gelukkig zijn er treinen.
ikzelf vond calella veel leuker, maar ik weet niet hoe het in de zomer is. ik hoor positieve verhalen…
We zijn zelf twee maal naar Calella ge weest en hebben het daar fantastisch gehad en het was een gezellige plaats.Ook eenmaal in loret lA MAR MAAR DAT VONDIK HET TE DRUK EN TE MASSAAL.Ook wel eens gewandel in magrat la mar.
Was ook leuk daar te zijn maar Calella was leuker.En mei is te vroeg,dan kan je beter later gaan zodat je fijne temperaturen hebt en meer kan genieten.Maar spanje is heel fijn om je vakantie te vieren.Iedereen die gaat een fijne vakantie,en prachtig weer.Nel <_<
Ik ga dit jaar voor de derde keer naar malgrat de mar. Samen met mijn man. we gaan in september. Het voordeel van malgrat de mar vind ik dat het aan het spoor ligt je bent zo in barcelona blanes enz enz. We hebben vorig jaar heerlijke dagen gehad maar wel met regen. Meer dan normaal werd ons gezegt. We gaan nu een paar dagen langer vooral ook om wat vaker naar barcelona te gaan. Ik kan iedereen Malgrat de Mar aanraden. Wij gaan weer genieten in ieder geval. wens iedereen een fijne vakantie
zou graag naar de zondag markt in tordera gaan hoe kom ik daar ???
groetjes elisabeth:vak02:
Hallo Elisabeth,
Wij gaan aanstaande vrijdag weer naar Malgrat voor de 5de keer, wij gaan ook meestal even naar de markt in Tordera, je kan daar gewoon met de trein heen het is richting Blanes, er gaan daar zondags heel veel mensen heen dus gewoon achter de kudde aan lopen.
Groetjes Margreet
nu ik weet hoe ik bij de zondag markt moet komen vraag ik me af of iemand anders ook nog leuke reisje weet in de buurt van malgrat met de trein . en hoe is girona iemand daar ook geweest. vind barcelona te gek en ga er zeker heen maar wil ook nog wel ergens anders zien. o ja en in blanes moet een mooie botanische tuin zijn en nu hoor ik twee. welke is de mooiste wie weet het??? ook moet er een treintje de bergen in gaan zo’n toeristen treintje wij hebben vorig jaar alleen een kunnen vinden die door malgrat gaat. Als iemand iets weet ik hoor het graag. vriendelijk groeten elisabeth
Wij hebben v.d. zomer fietsen gehuurd in Malgrat en zijn toen naar Blanes gefietst en daar de Botanische tuin bezocht. Ik ken er maar 1 en die is boven op een berg, dus als je gaat fietsen moet je denk ik wel een klein stukje lopen, maar is heel goed te doen hoor.
Verder zijn wij ook naar Girona geweest, dat is echt een hele mooie stad.
Als je van winkelen houdt en het regent een keer, voor Barcelona is een heel groot overdekt winkelcentrum daar is ook de Primark, ik weet niet of je die kent maar heeft goedkope kleding en heel veel accesoires, of ga een keer naar Mataro daar neem je de bus 5, naast het ziekenhuis is ook Mataro plaza heet het geloof ik een inmens groot overdekt winkelcentrum.
Veel plezier!
Ik ga met mijn dochters in oktober 5 dagen weer naar Barcelona.
bedankt mamalou voor je leuke tips. fietsen huren lijkt me geweldig. gaan we doen. en dat overdekte winkelcentrum lijkt me ook wel wat. hartelijk bedankt voor je reactie . wij gaan 12 september weer naar malgrat. wens je in oktober veel plezier in barcelona. groetjes elisabeth:dag:
Veel plezier en ik zal duimen voor mooi weer!
Groetjes Margreet
wou je nog steeds bedanken voor het duimen we hebben nl geweldig mooi weer gehad twee weken lang. heb weer geboekt voor volgend jaar september en vandaar dat ik dit nu weer las en dacht heb je nog nooit bedankt. vraag je volgend jaar vast weer om te duimen. wens je fijne feestdagen. groetjes uit frieslan