Zijn er mensen die rond de 25e ook naar Malgrat gaan? Misschien kunnen jullie me nog iets aanraden qua disco’s etc…en wat we zkr niet mogen missen! En ehm…misschien weet er iemand of er veel jongeren rondlopen etc…Alle info is welkom!
Hoi, In Malgrat zijn meerdere discotheken en allemaal zijn ze leuk. Er lopen genoeg proppers die je binnen lokken met kaartjes voor een liter drank voor 5 euro. Toch de moeite waard om even te gaan kijken in de discotheek.
Genoeg jongeren, maar verder is er in Malgrat niet zo heel veel te doen. Wat wel de moeite waard is zijn de markten. Daar kan je bijv spijkerbroeken kopen voor 10 euro!!
En helemaal leuk is de markt in Tordera. Die is op zondag en daar ga je met de trein heen. Dan hoef je alleen maar de meute mensen te volgen en je komt er vanzelf. Leuk dagje uit!!
En natuurlijk een dagje Barcelona is de moeite waard. voor 5,50 euro stap je op de trein (retourtje) en zit je in hartje Barcelona!! Koop een plattegrond en je kan je daar zeker vermaken!!
Heel veel plezier!!
En natuurlijk kan je naar Calella. Daar kan je ook echt lekker winkelen. keer beter dan in Malgrat!! En alles kan met de trein. echt lekker makkelijk!!
Je hebt disco, QK das btje algemene muziek, trance , btje spaanse muziek wel ok en je hebt don juan dat is meer op R&B gericht, wat je echt niet mag missen is waikiki daar heb alle drankjes in liters een baco voor 6 euro ofzo ( liter) of een sex on the beach voor €6.
als je btje avontuurlijk bent probeer dan bij een propper van de bungee jump je sprong af te dingen heb ik ook gedaan scheelde me €30, maar denk dat je dan gewoon geluk moet hebben.
als je dat tog doet meteen een dagje lloret de mar,is ook wel leuk!!
je hebt ook astrix kan goeie sfeer hangen, vorig jaar viel btje tegen omdat in die toco toen nogal wat nazi’s rond hingen.
Tordera is een klein stukje het binnen land in.
Je moet met de trein richting Blanes. Ik geloof dat het na Blanes de eerste stop is. zeker de moeite waard!!
Hola,
Ik ben al vele jaren in Spanje op vakantie geweest aan de Costa Brava. Ik zelf vind Calella en Malgrat de leukste plaatsjes voor jongeren. Lloret is ook wel leuk alleen ik vind de sfeer in Calella en Malgrat leuker. In Malgrat zijn veel kroegen en enkele discotheken. Het doet me denken aan stratumseind in Eindhoven. De Asterix is echt de leukste kroeg van heel Malgrat, daar is het elke avond feest! (net carnaval). Verder zijn de QK en Don Juan ook super gezellig! Waikiki is ook echt de moeite waard netals in het TMF cafee kun je hier liter coctails voor 5 euro kopen! De Katapult in Malgrat (zo’n bal die je een aantal meters de lucht in schiet) is ook zeker de moeite waard echt een kik geeft dat! Wel verstandig om te onderhandelen over de prijs.
Ze zeggen dat het heel duur is maar als je goed onderhandeld kun je er al voor 10 euro in!
Ik ga deze zomer met 13 meiden naar hotel Sorra Daurada! Heb er zin in. Heeft er iemand ervaringen met dit hotel?