Nou we reizen toch al wat jaartjes de costa op en neer. Het wordt in juni de eerste keer dat we naar Malgrat gaan, voor 17 dagen naar Sorra Daurada. Ik heb er al heel veel over gelezen, en het is alleen maar allemaal positief, dus gaan we er met een gerust hart naartoe. Zelf heb ik een site gemaakt over diverse plaatsen in spanje, zeker eens de moeite waard om te bezoeken. Gaan er nog meer mensen vanuit het zuiden in juni naar Sorra Daurada ??? msn nen kan ook stuur maar een mailtje, tot schrijfs, of ziens. B)
Zullen jullie geen spijt van krijgen! Wij komen ook al jaren in Spanje. ( Soms ook Turkije) Ook zijn wij al vaak naar Malgrat geweest en vorig jaar September voor het eerst naar Sorra Daurada. Echt een hèèl goed hotel. Dit jaar jaar gaan we naar Salou met het vliegtuig. Ik wens jullie veel plezier daar!
Ik kon niet op je website komen. Hij geeft aan kan de site niet weergeven! Nouja, ik probeer het nog wel eens een keer!
Mvg. Roanna. B)
Ik ben net terug van eindreis met school naar Barcelona,
We verbleven wel in Malgrat in Sorra Daurada. Het is een goed hotel kwa kamers enzo maar het eten is toch echt ondermaats hoor. Nu veel zaten we niet in het hotel want ofwel zaten we in Barça ofwel gingen we weg.
We zijn gewoon drie avonden eerst naar de Waikiki geweest, daar effe een liter cotail achterover geslagen en dan in disco Don Juan gaan feesten. Het was eigenlijk de enige plaats waar iets te doen was, want op deze tijd van het jaar is er dus nergens volk en is er dus ook niks te beleven. Iedereen bleef gewoon in Don Juan dus ja. De muziek was er niet altijd even goed maar voor de rest viel alles neig goe mee!
17 dagen vind ik wel een beetje te lang om in Malgrat te zitten. Wel een leuke plaats, maar na een week ben je wel uitgekeken.
Maar je kan makkelijk met de trein een andere plaats bezoeken.
Echt een superhotel! Vorig jaar voor 2 weken gezeten, en niets op aan te merken…Alleen erg vervelend als je om 7 uur 's morgens in je hotel aankomt en pas rond half 1 op je kamer kan…
Het eten vond ik eigenlijk best goed, maar de animatie stelt niet veel voor…gewoon lekker uitgaan (QK!!!) en pas 's morgens weer thuiskomen.
'Njoy!
Hoezo pas weer om half 1 op je kamer? sluiten ze de deur dan 's nachts? ze hebben toch wel een nachtwachter?
nee hanneku, je kan de dag van aankomst vaak pas rond 1 uur je kamer in.
Maar het verschilt heel erg per hotel.
Owwww ik denk al! Ik d8 als je 7 uur aankomt na het uitgaan dan kun je niet meer op je kamer voor half 1.
haha sorry verkeerd opgevat