Hallo,
Zijn er soms mensen die dit jaar ook naar Sorra Daurada gaan?
Of die er al eens ooit zijn geweest? Is het een leuk hotel? Goede service? en goed eten?
B) B) Hallo.
Ja hoor! Wij zijn er vorig jaar September geweest met Solmar busreizen. Wij gaan al jaren naar Malgrat, maar waren voor het eerst in Sorra Dourada.
Nu, daar zul je geen spijt van krijgen. Heel mooi en goed hotel. Goede service en heel vriendelijk personeel. Van de receptie tot de schoonmaakster. Eten was ook goed maar volgens insiders die al jaren in dat hotel komen, minder dan andere jaren. Maar wij vonden het goed! Gaan er zeker nog wel weer eens naar toe.
Kijk anders ook nog even op de site:
www.VakantieReiswijzer.nl
Staan nog meer reacties over dit hotel op.
Ennehhhhhh. Malgrat is super gezellig!!!
Bedankt voor je reactie!
Hola
Ik ben de afgelopen acht jaar naar Sorra Daurada op vakantie geweest en ik vind het echt een super hotel. Een vriendin van me gaat er dit jaar zelfs voor de 14e keer naartoe, dat geeft toch wel wat aan denk ik.De mensen die er werken maar ook de gasten zijn heel erg leuk de meeste mensen gaan er ook meerdere jaren naartoe. Alvast een heel prettige vakantie maar dat zal vast wel lukken
Ja klopt, is echt een super hotel en erg goed eten… alle kamers waren altijd netjes schoongemaakt, als er iets kapot was was er een monteur bvinnen een half uur enz… eg super!