Ervaringen met de badplaats Malgrat de Mar.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Malgrat de Mar.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Ervaringen met de badplaats Malgrat de Mar.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Malgrat de Mar.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Voor gezinnen uitermate geschikt. Leuke hotels,lange boulevard wat zo overloopt in Santa Sussana, wat helemaal uit hotels bestaat, tenminste langs het strand.Malgrat heeft een leuk oud dorp die de meeste vakantie gangers nooit bekijken, omdat het strand natuurlijk trekt. De hotels in Malgrat de Mar zijn allemaal goed te betalen, en de één is ietsje beter dan de andere, maar door elkaar zit er altijd wel eentje bij die U kan behagen.
Goede verbinding met bus en trein en natuurlijk vanaf Barcelona vliegveld met de bus en trein goed te bereiken, maar ook vanaf vliegveld Girona wat ongeveer 40km naar het noorden ligt lopen er bussen naar Malgrat de Mar.
één opmerking als U met de auto komt, regel dan voor die tijd een parkeerplaats bij het hotel. want ook in Malgrat de Mar word parkeren een zwaar probleem.Je hebt er tijdens je verblijf in Malgrat geen auto nodig. er loopt een Treintje, en natuurlijk een bus, maar als je goed ter been bent kun je alles makkelijk lopend af. Fijne Vakantie.
Mijn mening, ik vind het maar een saaie badplaats, onrviendelijke mensen (vaak) strand is echt vies op sommige plaatsen en wordt volgens mij niet schoongemaakt. Winkels allemaal dezelfde rommel verkopen ze en zit vol met Indiase handelaren.
Er zijn ook wel positieve dingen :
Ligt dichtbij Barcelona.
Met de trein is alles in de omgeving goed bereikbaar
Omgeving is wel mooi en veel te doen, maar je moet Malgrat wel uit daarvoor.
Ik ben er nu 3x geweest, maar voorlopig kom ik er niet meer.
Nou, ik ben er nu 4x geweest (2 weken geleden nog) en kom er steeds graag terug. Strand is helemaaaaaal niet vies. Wordt elke dag schoongemaakt (zelf gezien). Het is een handig gelegen plaats. Je kunt van hieruit zoveel kanten uit. Trein kost bijna niks. Maar ja, ieder zijn mening.
hey! Ja, waar wij zaten werd het niet schoongemaakt. Daar voor hotel Tropic Park o.a. en daar voor die camping. Iedere keer als we daar liepen lag er nog vanalles in het zand. Bij het station enzo is het wel schoongemaakt. Maargoed. Ik vond het geen leuke badplaats. Ik ben er nu 3x geweest en wil nu wel eens wat anders
Hoi
Begin februari tot half mei zal ik in Malgrat mijn stage lopen. Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over deze badplaats? Zijn er in die periode kroegjes open? Hoe lang duurt het om met de trein nr Barcelona te gaan? Kost dit veel? Zijn er plaatsjes of andere dingen die ik zeker wel of niet moet bezoeken in de buurt van Malgrat, … ? Alles wat je denkt te kunnen delen die interessant kunnen zijn, laat het me dan weten hier! Het zou me een enorm plezier doen! Of als je leuke websites weet over Malgrat dan mag je deze ook altijd doorgeven! Alvast bedankt
Groetjes
Roosje
Ik ben tweemaal in malgrat geweest en ik moet zeggen dat de 2e keer wat tegenviel. Omdat het maar zo klein is heb je na een tijdje alles al gezien en dan is voor mij de lol er vaak vanaf. Verder is het wel een leuk stadje met een lange boulevard, verschillende cafes, restaurants en een mooi strand. Ook zit je op een prima afstand van verschillende andere steden die leuk zijn om te bezoeken. Maar zoals ik al zei, het is leuk om één keer naartoe te gaan omdat je daarna alles wel gezien hebt.