Gaan er nog meer mensen eind Juli naar Malgrat da Mar? Wij zitten in indalo park ben benieuwd!! En kan iemand mij misschien vertellen of Malgrat de moeite waard is en waar we dan naar toe moeten gaan!!
Nou malgart is niet de meest geweldige plaats als ik zo eerlijk mag zijn.
Je kan er wel prima stappen, maar verder is er vrij weinig te doen. Wat wel heel prettig is is dat het station in de buurt is en dat je makkelijk en goedkoop op de terin stapt en binnen een uur in Barcelona uit stapt.
Een week in Malgrat was voor mij lang genoeg.
nou ik kan je vertellen… word dit jaar de 3de keer dat ik naar Malgrat ga en ik vind het elk jaar weer geweldig… word ook de 2de keer dat ik in Indalo zit en ik vind het ook een geweldig hotel… als je uit wilt gaan kun je eerst t beste ff van tevoren indrinken bij Waikiki waar je liters voor ene paar euro haalt of bij asterix wat heel gezellig is, daarna moet je naar Don Juan of QK, ik vond Tropicana niet veel aan…
ik hoor t wel als je nog meer wilt weten!
Kevin
hoi hoi!
Ik ga maandag al naar Indalo Park, en heb er heel veel zin in! Ik ben benieuwd hoe het hotel, strand, uitgaansleven is dit is voor mij n.l. de eerste keer dat ik naar Malgrat de Mar ga. Gaan er meer mensen maandag met de bus weg?
ik ben gisteren trug gekomen uit Malgrat (eigenlijk Santa Susanna)(ben met de bus geweest)
ik vond het wel gezellig, alleen wel een beetje saai. dit was de 2e keer.
ik heb in indalo park gezeten. leuk hotel alleen stond de muziek 's avonds hard.
Wie zijn er nog meer tussen 14 augustus en 24 augustus geweest?
Hee daar!
ik ga ook naar indalo park
k ga 8 tot 18 juli… samen met mijn vriend
groetjes maris
Heey Mensuh…
Wij gaan dit jaar ook weer eens het 3de jaar op rij naar malgrat… Dit jaar maar eens naar sorra daurada… 25 Juli, 2 weekies… Altijd Superzz in Malgrat… Vooral metertjes maken bij de Asterix!! Nog mensen Die dan gaan???
Voeg ons toe!!
Zie jullie daar!!
Jaaaaaaaaaah 24e juli Malgrat here we come … (h)