Tips hotels in Bangalore

Dag allemaal,

Mijn vriendin en ik vertrekken in februari voor 3 weken naar Bangalore!
Nu heb ik al gezocht op internet voor degelijke hotels maar ja natuurlijk ben je daar niet veel mee.
Nu dacht ik dat misschien 1 van jullie goede ervaringen hebben met 1 van de vele hotels in Bangalore? Zoja de welke:)

Ook willen we natuurlijk veel gaan rondtrekken, dus hier komt mijn volgende vraag: wat mogen wij zeker niet missen in Karnataka?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Ik ben in totaal 10 weken in Bangalore geweest om vrijwilligerswerk te doen.
Ik zat met anderen in een appartement dus met hotels kan ik je niet helpen…
Wel moet je echt naar Bandipur gaan om de jungle te zien… het was dacht ik 4 uur rijden met een chauffeur? Weet het niet meer zeker… het is me alleen bijgebleven dat de rit nogal eng was haha… de mensen rijden daar heel anders.

En als je lekker wil eten moet je naar de coconut gaan. Het is ‘duur’ voor begrippen daar maar zeker de moeite waard! Mis het eten daar nog steeds.

Nu heb ik nog een vraagje, de bedoeling is dat ik daar een scooter ga huren wat hier in Belgie men kan vergelijken met rijbewijs A3, nu heb ik mijn rijbewijs B en lees ik op sommige sites dat dit ook voor A3 telt en op sommige sites dan weer niet…
Op mijn rijbewijs zelf staat alleen B…

Ik heb toen een internationaal rijbewijs aangevraagd. Dit kan bij de anwb, maar bij het huren van een scooter heb ik deze nooit hoeven te tonen. Dus ik denk niet dat er een probleem is.
Als je je internationale rijbewijs maar mee hebt voor het geval de politie je controleert.