Tips gevraagd voor mijn reisplan

Beste reizigers

Dit is men reisroute die ik volgen zou.
Iemand opmerkingen of suggesties of … , zet gerust uw mening erbij.
Alle tips zijn altijd welkom J

Vanuit Gentse dus naar Bled (slovaijke) à Risnjak park (beklimming Risnjak berg) à de Plitvice meren à via nationale route nr 1 naar Split à Trogir à eiland Ciovo à via nationale route nr 8 naar Primosten à eiland Murter à Krka park vanuit Skradin à eiland Pasman à eiland Ugljan à Zadar à Nin à eiland Pag à nationale route nr 8 richting Rjeka en zo terug naar huis dan.

Tot men grote spijt moet ik het zuiden van Dalmatie links laten liggen vermits tijdsgerbrek.

Ik reis met eigen autobuske, en zou overal proberen op camping of op van die parkings voor motorhomes overnachten.

Zie er al naar uit.

Ik zou de volgende route nemen: Bled-Lubljana-Novo Mesto-Karlovac-Plitvice-Korenica-Ubdina-Obrovac-Zadar-Ugljan-Pasman-KRKA–binnendoor via Bribir-Benkovac-Islam-Posedarje naar Pag en als je toch via Rijeka wilt terugkeren, bij Novalja de pont naar Prizna nemen en via de kustweg dan naar Rijeka.Die bergbeklimming zou ik laten voor wat ze is.De opgegeven routes binnendoor zijn rustig en prima te bereiden.Bij Posedarje heb ik eventueel een goed adres waar je achter het Pension-restaurant met je bus kan staan.Er wordt dan wel verwacht dat je daar dan wel van het restaurant gebruik maakt.