Reis redactielid Henriette gaat naar Kroatië

Over een paar uur is het zover, om 11.20 uur vertrek ik naar Kroatië voor een 8-daagse roadtrip. Op uitnodiging van het Kroatisch Verkeersbureau maak ik een rondreis van Split naar Zadar. Ik ga ontzettend veel dingen ondernemen om jullie een goed beeld te geven van de mogelijkheden.

BvOm_NnIAAA-wWv.jpg large.jpg

Jullie kunnen mij live volgen door de blogs die ik schrijf in het Online Reis Magazine. Mijn eerste blog over wat ik precies ga doen staat al online, zie: Reis redactielid Henriette gaat naar Kroatië.

Ik ben benieuwd of één van jullie al eens een roadtrip hebben gemaakt door Kroatië. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en mochten jullie nog goede tips hebben dan hoor ik dat graag.

Grappig. Ben enkele jaren geleden gereisd vanaf Zadar naar Split en dan een waanzinnige trein trip vanaf Ploce naar Mostar-Bosnië. Maar je gaat dat laatste ga je vast niet doen. :slight_smile: Tips ? vond Krka en Plitvice prachtig ! Leuk stadje om even enkele uren rond te hangen is Sibenik alhoewel er niet veel te doen is. Ben benieuwd naar jou ervaringen.

Hey 'roadtrack",

Wat leuk dat je de route de andere kant op hebt gereden. Super dat je daarna nog met de trein verder bent gereisd, Bosnie staat ook nog steeds op mijn wishlist! Krka was mooi, daar ben ik vanmiddag geweest. Voor Plitvice heb ik helaas geen tijd, hoorde dat dat nog mooier is? Sibenik vond ik er ook erg leuk, wel voor een halve dag inderdaad. Groetjes Henriette