Reis redactielid Henriette gaat naar Kroatië

Over een paar uur is het zover, om 11.20 uur vertrek ik, Henriëtte, naar Kroatië voor een 8-daagse roadtrip. Op uitnodiging van het Kroatisch Verkeersbureau maak ik een rondreis van Split naar Zadar. Ik ga ontzettend veel dingen ondernemen om jullie een goed beeld te geven van de mogelijkheden.

Jullie kunnen mij live volgen door de blogs die ik schrijf in het Online Reis Magazine. Mijn eerste blog over wat ik precies ga doen staat al online, zie: Reis redactielid Henriette gaat naar Kroatië.

Ik ben benieuwd of één van jullie al eens een roadtrip hebben gemaakt door Kroatië. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en mochten jullie nog goede tips hebben dan hoor ik dat graag.

Wij zijn naar allerlei plaatsjes in Kroatië gereden, waaronder Porec en Pula. Super leuke steden en Kroatië is echt een prachtig land. Ik wens je een mooie reis toe!

Wat leuk Danecka! Ik ben benieuwd. Bedankt voor de wensen! Groetjes Henriette

Have fun!

Via Wereldwijzer app

Ik ben er jaren (en dat is echt jaaaren) geleden wel geweest, maar wil graag weer eens terug gaan. De nationale parken en steden bezoeken, of met de zeilboot langs de kust varen. Prachtig land!

Veel plezier op reis!

Dankjewel Theiz!

Dankjewel Aniek, je moet zeker nog eens terug gaan! Er is zoveel te zien en te doen, echt van alles wat:)