Heeft iemand tips voor goedkope vluchten naar Tel Aviv? De tickets die ik tot nu toe heb gezien zijn al snel tussen de €400 en €500 voor in augustus.
Zou bijvoorbeeld ook vanaf Belgïe of Duitsland kunnen…
Heeft iemand tips voor goedkope vluchten naar Tel Aviv? De tickets die ik tot nu toe heb gezien zijn al snel tussen de €400 en €500 voor in augustus.
Zou bijvoorbeeld ook vanaf Belgïe of Duitsland kunnen…
Per juli is er een mogelijkheid vanaf Duitsland voor nog geen €200,00
Welke maarschappij weet ik niet meer!
Weet je toevallig wel vanaf welke stad?
Gevonden!! Air Berlin
Vanaf Berlin en Dusseldorf.
Enkele reis €99,00
Dankje voor de informatie!
Helaas zijn de vluchten voor in augustus best nog prijzig dan… kom al gauw rond de 500 euro uit.
Via Luik kan je ook goedkoop reizen, neem een gezellig Hostel in Tel Aviv de Gordon Inn (heb veel lol gehad is goedkoop en je krijgt een uitstekend ontbijt gemaakt door Avi!) Of ga je op fam. bezoek? Ik ben net terug en heb het weer fantastisch gehad! Wil je meer weten, vraag gerust!
Groetjes, Maja
Hoi, bedankt voor je tip!
Ik ga naar een bekende dus een slaapplaats heb ik eigenlijk al ![]()
Nu alleen nog een ticket, ook de tijden waarop maatschappijen vliegen is niet ideaal daarheen. Maar ik blijf zoeken ![]()
Nou, ik heb nog even voor je gekeken, maar het blijft een dure maand ![]()
Alleen als je heel lang van te voren boekt, denk ik. Je moet ook op woensdag middernacht kijken, schijnen ook nog weleens aanbiedingen te zijn (Brussel) En de vakantieveiling? Zou daar niet wat bij zitten?
Groetjes, Maja (alvast een voorproefje :-))
Moet nog ff wat proberen
De linker is bij de Dode zee tijdens de chamsien.
Krijg je er al zin in als je dit ziet? Ik heb alweer heimwee!cheer
:dag:
Nog een paar ![]()
De foto’s zien er inderdaad goed uit! Inmiddels heb ik een vlucht geboekt via El Al, een directe vlucht dus dat is wel mooi!
Is de route naar de dode zee te doen met een auto?
Hoi Ricardo,
Met de auto is de rit prima te doen. (vanaf Jeruzalaim 2 en half uur? )
Ik ben met een vriendin via Ranaana gegaan. (dus wij hebben de andere kant genomen)
Heel veel plezier met ELAL doe ik ook is prima en veilig>>>, mijn dochter zei al…zullen we in oktober weer gaan?:cheer:lol2
:dag::dag::dag:
Ik verblijf in Tel aviv, weet je ook hoe lang het daarvandaan rijden is?
En El Al lijkt me inderdaad niks mis mee ![]()
Zo’n beetje 2 en een half uur 3 uur? Wij gingen vanaf Ranaana. Via Jeruzalaim 2 en half uur schat ik zo’n beetje.
Veel plezier!:cheer:
:dag::dag::dag::dag:
Ben je alweer terug, en hoe was het?:cheer:
Hey, ik moet nog steeds gaan… ik vertrek de 25e! Maar als ik terug ben laat ik zeker weten hoe het was ![]()
Oi oi, kan je nagaan waar ik altijd met mijn gedachten ben he?lol2 Ik weet niet hoelang je daar blijft (ik kan het natuurlijk zien maar dan moet ik weer naar boven scrollen en ik ben nogal luilol2) Denk je wel aan de hoge feestdagen? Rosj hasjana in september? Soekot? En dat zijn feesten die in huiselijke kring gebeuren, maar je krijgt vast en zeker uitnodigingen;-) Het is heel warm nu, maar in september heel goed te doen:vak02: Ik ben benieuwd hoe je het vindt allemaal, goeie reis alvast>>> Ik kijk uit naar je verhalen:cheer:
Groetjes, Maja
Israël was geweldig!!! Echt een heel leuk land waar veel te doen is! Hele vriendelijke mensen en en prachtige natuur…
Ben o.a. naar Tel Aviv, Jerusalem en de dode zee geweest… en deze ritten met de auto gemaakt, ook heel goed te doen!
Security checks bij het vliegveld waren wat lastig maar ook dat heb ik ook overleefd haha
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan!!!