Hallo reizigers!
Ik heb in een gekke bui besloten dat ik alle wereldwonderen bezocht wil hebben en eind dit jaar staan de schatkamers in Petra, Jordanië op de planning. Het is het goedkoopst om via Israël te vliegen dus ik combineer deze twee maar gelijk.
Is er iemand die het leuk vind om met me mee te reizen of iemand die daar in de periode van 15-27 december in de buurt is en waarbij ik me mag aansluiten?
Mijn naam is Sanul Wilmer (m), ben 28 jaar en al best wel “berezen” (heb dus al wat van de wereld gezien).
Laat van je horen, ik zou het gezellig vinden om een reismaatje te hebben!
Dag sanul,
ik ben waarschijnlijk vanaf 22 dec in jordanie/israel. ik blijf tot uiterlijk 12januari. ligt er dus helemaal aan waar je bent en of we elkaar kunnen treffen. maar dan lijkt het me leuk om ergens een bakkie te doen tot eventueel een stuk samen te reizen. Ik heb veel gereist, 36 jr en ik heet mariska.
ps: ik zag dat de vliegtickets –> invliegen op tel aviv en dan terugvliegen via amman niet veel duurder zijn dan alleen vliegen op tel aviv. misschien is dat ook een tip voor jou aangezien de grensovergang een prijzige aangelegenheid is. Zelf wil ik dan terug via aqaba, maar die kan ik nog niet vinden.
groetjes
Hallo!
Er gaan rechtstreekse vluchten van Aqaba naar Brussels Airport, indien je geinteresseerd bent vanuit Aqaba terug te vliegen. Kijk op jetairfly.com voor prijzen en data. Vanuit Brussel gaan er allerlei treinen naar Nederland.
thanx vanessa, ik zal het eens onderzoeken!
Ik heb zelf vluchten gezocht met behulp van Skyscanner.nl en Tix.nl.
In combinatie kan je flexibel zoeken met meerdere luchthavens en datums. Mij maakte het namelijk niet zoveel uit vanaf waar ik vloog of wanneer maar wel dat de vlucht en overstap tijd niet te lang zouden zijn en de kosten niet te hoog.
Mijn retour vlucht koste (Brussel - Tel Aviv) €250,-.
Let er wel op dat een goedkopere vlucht van een paar dagen later of eerder ook extra verblijfskosten met zich mee brengt. Als die extra verblijfskosten hoger zijn dan de korting van het eerder/later vliegen dan moet je een keer goed nadenken waarom je eerder of later vliegt.