even voorstellen : Belg die vlucht geboekt heeft naar Tel Aviv via Luik en dit op 20/5 tot 27/5 ek.
Vragen : zoek logies 2 p. genre hostel, bed &breakfast ,pension ,appartement of goedkoop hotel in Tel Aviv of omgeving naar Uw suggestie, het is de eerste maal en totaal onbekend.
Huurwagen is niet goedkoop , vlotte verplaatsing via openbaar vervoer ? B.v. naar Dode zee (psoriasis) na 1 of 2 nachten in of omgeving Tel Aviv,gezien nachtelijke aankomst.
Wij gaan begin mei. Ik had al eerder naar Israel gekeken, maar vond toen de accommodatie duur en de huurauto’s ook. Door een goede aanbieding van een vlucht vanuit Duitsland toch maar geboekt. M’n auto heb ik via e-autohuur. Niet zo goed verzekerd als via sunnycars, maar wel redelijke prijzen.
In Tel Aviv vond ik het ook moeilijk om iets te vinden zonder EUR 250 per nacht kwijt te zijn. Wij hebben nu 1 nacht geboekt in het Crowne Plaze City Center (in het zakendistrict) voor zo’n EUR 125 (excl ontbijt, anders is het EUR 65 meer) via destinia. De rest van de vakantie verblijven we trouwens in hostels of een bed&breakfast die ik via google heb gevonden of door kennissen is aanbevolen.
john B,
dank voor snelle reactie,doch graag Uw tips inzake b&b of hostels en waar U wenst te verblijven.
Huurauto vond ik à 150 € week , auto europe à 160 .lijkt me duur.
Alle info graag welkom.
Dank