Tips gevraagd goedkope vliegtickets Tel Aviv

Haha! Dat dacht ik al!:cheer:Maar wat ben je snel terug? Ben je maar een week geweest? Of gaat de tijd zooooooooooo snel?lol2 Ik zeg altijd…je houdt van Israel of je haat het (als je er geweest bent) Maar hou je er van dan ga je altijd terug met het >>> Heb je mooie foto’s gemaakt? Willen we zien hoor;-) En het was heerlijk warm:zon02:zei mijn vriendin (voor haar te :wink: ) maar in Tel Aviv valt het mee aan zee:vak02:

Groetjes, Maja

Ja ik ben maar een weekje geweest omdat ik ook al een andere vakantie heb gehad, helaas geen ontelbaar aantal vrije dagen…
Ik heb zeker mooie foto’s gemaakt, vooral nabij en in de dode zee, echt geweldig mooi!
Het was er zeker heet, maar aan het strand was het wel te doen, alleen afkoelen zat er in de zee niet in want die was ook warm haha!

Hoi. Ik ben aan het kijken of ik naar Israel, gezien de kosten, ga eind december (vanaf de 20e of 27e) voor ca. 12 dagen. … Hoe kom ik aan goedkope overnachtingen? Wat kostte jouw hotel?
H.gr. v. Nonny

Hoi Nonny,

Ik ga zo’n beetje elk jaar. Eerst logeren bij vriendin, daarna samen een duur hotel :cheer:voor een klein weekje, daarna pak ik hostels. Ik weet niet welke leeftijd je hebt, (ik ben 62 en in november vorig ben ik er met dochterlief geweest, in mei 2010 weer alleen) maar dat is zooooooooo leuk om te doen omdat je allemaal leuke mensen tegenkomt uit alle werelddelen. In Tel Aviv ga ik altijd naar de Gordon Inn (is niet luxe, maar ja …het is alleen maar om te slapen + ontbijt ong. vanaf 19 t/m 40 euro? per nacht, de rest ben je onderweg.) Je kan het beste via internet in holland reserveren. Heel Israel zit vol met hostels, hotels zijn prijzig, of je moet gaan googlen, misschien vind je nog wat goedkopere hotels. Als je jong ben (tussen de 20 en 40 heb je zo kontakt en trek je met elkaar op. (ik trouwens ook) Je kan alles met de sharut, de bus of een taxi doen.
Mijn dochter en ik hadden ook via internet in Jeruzalaim een aanbieding in een Arabischs hotel, was ook goed, voor een paar dagen een studio etc.etc. Je kan fietsen huren in Tel Aviv kan je langs de zee lopen naar Jafo de oude stad etc etc.

Succes en veel plezier, ik heb altijd heimwee:dag:

Wat lief van je! Ik ga inderdaad alleen, bezoek wel een vriend, maar zat er toch aan te denken iemand mee te vragen … Alleen ga ik normaal met de camper en 2 hondjes. Dan heb ik mijn eigen huisje en energie bij me, sta (vaak alleen) in de natuur en dat vind ik heerlijk (spiritueel). Ik voel me niet alleen, maar verbonden van binnen en om me heen. Vroeger vond ik alleen gaan minder geslaagd, maar sta nu anders in het leven met mijn 57 lentes. Maar alleen tussen de mensen in een ver land zonder je eigen huisje en hondjes is weer een stap verder …? Ook al maak ik makkelijk een babbeltje. Dus dank je wel voor je reactie.
Op internet zag ik geen goedkope hostels, maar wel de tip van lonely planet. Dus ik ga daar eens in kijken. Mocht je nog adressen hebben, dan hou ik me aanbevolen!
Hartelijke groeten van Nonny

Voor de mensen die graag naar Eilat willen en overnachting zoeken heb ik de site van een heel goedkoop hostel.http://www.shelterhostel.com/

De site ziet er vrij amateuristisch uit maar de accomodatie is geweldig en goedkoop.

Als je meer wilt weten vraag maar raak.

Gr.

Tot wanneer zijn deze tickets geldig?

Hm… ik ben net terug van een maand maar ik wil wel weer een weekje! Zijn de tickets er nog?