Hallo,
We reizen met ons gezin (2 kinderen van 8 en 10 jaar) deze zomer 3 weken door Vietnam.
aankomst 22 juli
22 - 25 HCMC
25 - 30 juli zijn we in Hoi An
30 - 31 juli in Hue
Daarna willen we richting Hanoi om vanuit daar Halong Bay te bezoeken en Sapa en/of Mai Chau.
We zoeken tips of het met kinderen van deze leeftijd leuk is in Sapa of juist beter in Mai Chau.
Daarnaast begrijp ik dat het verstandig is om Halong Bay vooraf te boeken als je zeker wilt zijn van een boot die okee (niet overvol en goed verzorgd) klopt dit?
Hallo Magriet,
Probeer je vraag te beantwoorden voordat de wedstrijd begint.
Ik denk dat je al weet dat ik Mai Chau boven Sapa verkies, dus daar is mijn antwoord Mai hau.
Korter reizen en overdag; zo zie je ook wat meer en geloof me dat is de moeite waard.
halong.
ja, vooraf boeken.
Dan kan je rekening houden met de interesses van de kinderen en van jullie natuurlijk…
Vinden ze veel kajakken leuk en zwemmen of willen ze juist grotten en cultuur en nationale parken?
Wat voor eten op de boot, wat voor comfort, hoe laat sluit de bar ( ivm met geluid ) enz.
ook hebben jullie 2 cabins nodig, wat op het laatste moment nog wel eens een probleem kan zijn om dat te regelen en zeker wanneer jullie deze ook naast elkaar zouden willen hebben.
Sorry voor het korte antwoord, maar ga nu naar de tv.