Goedennacht!
Aangezien ik dit jaar niet op vakantie ben gegaan, Amerika en Suriname niet, zat ik te plannen voor volgend jaar. En ik dacht aan iets waar ik echt graag naar toe zou willen. En wat eigenlijk ook onmogelijk voor me zou zijn om dat te doen als vakantie. Japan dus! Ondertussen heb ik 2 vrienden die zowiezo mee willen in 2008. We zitten alleen maar de volgende vragen en eisen!
**Eisen
**- Rondtour, maar ook weer vrijheid
- Een middelmatige hotel, bijna luxe hotel (niet te duur)
- Ietsjes specifiek, het liefst geen open buffet in de hotel. We willen namelijk veel weg zijn en rondkijken
- Beetje tussen de jongeren, of althans aantrekkelijk voor jongeren
- Aanleiding van vorige eis, clubs waar we ons weg een beetje kunnen vinden
*We zoeken eventueel een volledige samengestelde tour waarbij ticket + hotel + rondtour, van ongeveer rond de 2000/3000. Natuurlijk wel qua prijs/kwaliteit goed in evenwicht
*Vragen
- Hoe zit het met de prijzen in Japan, wat betreft eten etc in het algemeen?
- Wij wilden in eerste instantie alleen ticket + hotel regelen. En op ons eigen houtje de boel gaan verkennen. Maar als buitenlander vind je je weg niet gemakkelijk. Is het in dit geval makkelijk de weg de vinden in Japan, wat betreft engelstalige borden etc?
- Zijn er jongeren rond onze leeftijd (19/21 jaar) die er eerder zijn geweest, en wat raden jullie ons aan?
Dit is het wel zo’n beetje wat ik uit mijn hoofd kan krijgen, het is namelijk een beetje laat nu. Anders vul ik gewoon steeds aan als we wat dingen hebben die in ons opkomen.
P.s. als het niet anders kan, doen we het heel minimaal … we willen heel graag naar Japan! Alle commentaar/tips zijn welkom
Silvan,