heey mensen! wij gaan in juli naar hotel grand kaptan … heb al gelezen dat t n goed hotel is. maar nog n paar vraagjes die jullie vast wel antwoord op hebben: :nod:
welke watersportmogelijkheden zijn er dan precies en hoeveel kosten deze gemiddeld ![]()
over de boottocht met die liefdesgrot: wat is daar de prijs van, kun je die ter plaatste boeken en hoe lang duurt die (1 dag?)![]()
we hebben all in geboekt maar as we gaan uiteten ergens hoeveel ben je dan kwijt? en aanraders welkom;)
nou eh t zou fijn zijn als iemand reageerde … :S Heb al meer dan een week geleden bericht geplaatst …
dussuh ?? iemand? ![]()
schiet ook niet op he … ![]()
Ik denk dat dit komt omdat er hierover al veel verteld is. Alle ecursies duren ong 1 dag. Prijzen verschillen nog al, en zeker als je ze ergens boekt zonder af te dingen. Zelfs daarop kan dat
Watersport kan ik je niets over vertellen
Eten is net zo duur als je het zelf maakt…van 5 euro tot 50 euro pp…
Wij gaan meestal in de kleinere turkse eettentjes zitten en dan eet je ong voor €5-10 pp Maar hoe het dit jaar zit kan ik je nog niet vertellen.
Veel plezier
Beps heeft gelijk,zie het ter plaatste;wij kunnen je daar hiervandaan niet over inlichten.
Groetjes,
Hans.
Hm … oke dan (y) Dan wachten we t gewoon af … d8 misschien dat er mensen watersporten gedaan hadden ofzo … zou toch kunnen … toch …
Dus niemand heeft informatie over de prijs v boottocht ? das jammer maar komt wel goed ![]()
(K)
Die prijzen verschillen per agentuur…en hoe goed je kan afdingen. En wat voor boottocht…en elk jaar ook anders…
Nog maals daar kunnen we hiervandaan niets over zeggen.
Ik kom er al 20 jaar, Hans heeft er tig jaar gewoont…we weten wat we zeggen.
Wil je weten wat er over gezegt is gebruik de zoekfunctie boven in
Ga anders naar http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1236 en zoek daar of post iets. Is de Alanya pagina, wellicht dat er al mensen geweest zijn
Veel plezier daar
Ok thnxs toch maar ![]()
Xxx