Beste Argentinië-gangers,
Mijn vriend en ik gaan over twee (!!) weken naar Argentinië en hebben tot nu toe alleen nog een retourticket naar Buenos Aires geboekt. Zijn nu druk bezig om de reis verder in te vullen (heeft even geduurd voordat we sowieso een keuze hebben gemaakt van wat we nou écht willen zien en doen). Ik vind het best lastig om van te voren alles vast te leggen, maar ik heb begrepen dat dat het handigste is met de binnenlandse vluchten, omdat deze er niet goedkoper op worden. In Thailand bijvoorbeeld, waar wij vorig jaar waren, kan je een dag van te voren een ticket boeken dan is het nog steeds spotgoedkoop. Daardoor kan je dus altijd nog beslissen om ergens langer te blijven als het leuk is of eerder weg te gaan.
En nu moeten we dus op de gok bepalen hoe lang we op verschillende plekken willen blijven en of het aantal dagen op een plek voldoende is of misschien wel te lang.
Dus ik dacht, misschien kunnen jullie ons adviseren ![]()
Ik heb het nu als volgt bedacht en hoor graag van jullie of dit iets is of dat we op sommige plekken juist langer of korter zouden moeten blijven:
dodag 27 nov a’dam - Buenos Aires
vrijdag 28 nov aankomst Buenos Aires
zaterdag 29 nov Buenos Aires
zondag 30 nov vlucht BA - Trelew –> naar Puerto piramides
madag 1 dec Puerto Piramides
dinsdag 2 dec Puerto Piramides
woensdag 3 dec Puerto Piramides –> Trelew –> Ushuaia
donderdag 4 dec Ushuaia
vrijdag 5 dec Ushuaia
zaterdag 6 dec Ushuaia –> El Calafate (weet iemand of dit te doen is met de bus en hoe lang dat duurt?).
zondag 7 dec El Calafate
madag 8 dec El Calafate
dinsdag 9 dec El Calafate
woensdag 10 dec El Calafate –> Bariloche
donderdag 11 dec Bariloche
vrijdag 12 dec Bariloche
zaterdag 13 dec Bariloche
zondag 14 dec Bariloche
maandag 15 dec Bariloche –> Buenos Aires
Vanaf 15 - 19 dec in Buenos Aires en de regio daaromheen en/of Uruguay
Goed om te weten: We gaan waarschijnlijk alles vliegen, behalve als er een goed alternatief is tussen Ushuaia en El Calafate met de bus (nog niet kunnen vinden, tips van harte welkom!).
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!
Groetjes van Raas