TIP! Spaans leren voordat je gaat reizen door Zuid-Amerika!

Hola a todos!

Even een berichtje voor iedereen die gaat reizen door Zuid-Amerika. Zelf heb ik ook veel blogs gelezen voordat ik ging reizen, en daarin
stond vooral dat het handig is eerst Spaans te gaan leren voordat je gaat reizen door deze landen (mensen spreken geen Engels hier).
Dat advies heb ik dus opgevolgd. Op het moment doe ik een intensieve Spaanse cursus bij Elebaires. Ik heb 2 weken iedere morgen van
9h00 tot 13h00 Spaanse les met drie mede studenten. Het zijn dus kleine groepen wat dus de mogelijkheid geeft snel de taal te leren.

Daarnaast biedt Elebaires ook excursies aan, welke geheel gratis zijn. Zo leer ik het land beter kennen en daarnaast ook andere studenten.
Er is een huiskamer en een keuken hier en je bent welkom om de hele de dag hier te blijven (hoeft natuurlijk niet haha;-)). Het voelt echt
als een familie hier, wat fijn is omdat ik nog nooit eerder buiten Europa ben geweest.

Mocht je vragen hebben over het land of etc. kun je me natuurlijk altijd een bericht sturen. Ik ben zelf ook veel geholpen destijds… Het is
een hele overweging om naar Zuid-Amerika te vertrekken, vooral omdat er nog vrij weinig over bekend is. Althans van Azië zie ik dagelijks
200 foto’s voorbij komen op Facebook haha.

Let me know!

Saludos, Anne

Hallo Anne,
Mijn Spaans is niet zo geweldig.
Zit je nu in Zuid Amerika?
En wat zijn de kosten van Elebaires voor taalcursussen?.
Saludos
Eleonora