Cursus Spaans

Hey collega-reizigers,

ik plan in juli 2004 een jaar in Zuid-Amerika rond te trekken. De kennis van het spaans moet ik nog opdoen. Heeft iemand positieve ervaringen met een cursus Spaans in Belgie, Gent? Zijn er mensen die positieve ervaringen hebben met een cursus Spaans te volgen in Zuid-Amerika zelf?
Tips zijn alvast welkom.

Hi Bjorn,

Zelf heb ik mijn spaans ook in Zuid Amerika geleerd en daarna heb ik nog een tijdje rondgereisd daar. Ik heb zelf 4 weken les genomen in Bariloche, bij de spaanse school La Montana. Ik heb groepslessen gevolgd, we zaten met zijn 3en in een groep. Verder hebben zij voor mij een gastgezin geregeld, wat echt super was. De school wordt gerund door een Nederlander, Ron en je kan hem dan ook gewoon in het nederlands schrijven. Ik heb echt een geweldige tijd gehad in Bariloche, ,een schitterende stad met een hele mooie omgeving.

hallo jennifer
ik lees net dat jij spaans heb geleerd in argentinie, wij ik en mijn vriend gaan daar ook naar toe 1 september. ik wil graag je ervaringen weten en hoe je het gehad heb in argentinie. ben je nog verder gereist? wij willen namelijk ook naar peru en bolivia toe heb je nog tips ? of handige dingen om in je tas mee te nemen we willen voor een jaar weg blijven!! echt toevallig dat ik nou dit berichtje tegen komt, alvast bedankt voor je antwoord groetjes cindyhage@hotmail.com