taalcursus spaans + reizen

Hallo,

Ik ben een meisje, nu nog 17 jaar oud, en wil in februari/maart/april 2013 een 2 a 3 maanden durende reis door Zuid Amerika maken.

Omdat ik na deze reis waarschijnlijk een toeristische studie wil gaan doen lijkt het mij ook ontzettend leuk om een taalcursus spaans te gaan volgen in Z.A.

Ik had een internationale groepsreis gezien waarbij je in Venezuela blijft, daar een taalcursus Spaans volgt met de hele groep en tegelijkertijd door het land heen reist en verschillende activiteiten doet zoals kanoen en salsa les.

Ook had ik een reis gezien door Peru, Bolivia en Ecuador.
hier leer je ook spaans en ben je tegelijkertijd aan het reizen door deze landen. Met de reis wandel je oa. de Machu Pichhu trail en salsa les.

Ik zit nog te twijfelen tussen deze reizen. Ook zou ik het gezellig vinden om samen met iemand te reizen :slight_smile:

Of is er iemand die een vergelijkbare reis heeft gedaan? en nog tips heeft?
Dus is er iemand met vergelijkbare plannen? Let me know! :slight_smile:

Groetjes Dianthe

Hierbij stuur ik je een link met uitgebreide reisinformatie over interessante bestemmingen in Zuid-Amerika als het gaat om bezienswaardigheden, uitgaan en praktische reistips:
http://www.spaanstaligewereld.nl/reizen_sb.php

saludos
Spaanstalige Wereld

Bedankt! ik zal het binnekort naar kijken, en als ik daar ben ga ik misschien wel één van de dingen ondernemen :slight_smile: Bedankt voor de link!

Hoi :wereld:

Ik ben een jongen, nu nog 24 jaar oud en wil ook wel in februari/maart/april 2013 een 2 a 3 maanden durende reis door Zuid Amerika maken.

De reizen waar je het over had lijken me erg leuk,
die Spaanse cursus wat minder :stuck_out_tongue:

Ik ben zelf naar Zuid Amerika geweest en ga dinsdag weer >>>
Maar ik wil voor een langere perioden gaan (zodat ik meer kan rondreizen bijvoorbeeld) dus het lijkt me erg leuk :vak02:

Groetjes Giulio

Hoi,

Ben zelf ook nog 17 en van plan volgend jaar Spaans te leren in zuid-amerika. Echter ben ik pas na mei beschikbaar: ik moet eerst in mei eindexamen doen. Ik weet niet of het voor jou tot de mogelijkheden behoort na mei te vertrekken? Ik zat zelf te denken aan een cursus in Nicaragua (is goedkoper dan bijvoorbeeld Costa rica) en daarna rondtrekken richting el Salvador. Laat maar weten wat je ervan vindt!

Hoi Fleur,
M’n datum staat nog niet vast dus het kan nog veranderen, mei zou dus kunnen.
Ik zat te denken aan een internationalegroepsreis voor avontuurlijke jongeren. Bij deze reis leer je Spaans en reis je door het land heen.

Hoe zie jij je reis voor je? Ergens op school ofzo Spaans leren, en daarna reizen?
op deze site staan de reizen die mij wel interessant lijken; www.xtreme-gap.nl. Op de Engelse site staat ook nog een Round the World - South America reis, die lijkt mij ook leuk, vooral omdat je dan meerdere landen ziet.

Groetjes Dianthe