LEREN EN WERKEN IN MIDDEN/ZUID AMERIKA

IK WIL GRAAG MET EEN VRIENDIN VOOR 9 OF 10 MAANDEN NAAR ZUID-AMERIKA. WE WETEN NOG NIET PRECIES WELK LAND, WE DENKEN MEXICO. WE WILLEN SPAANS LEREN EN WERKEN. HEEFT IEMAND TIPS, OF EEN AANBEVELING VOOR EEN BEPAALD LAND, ALLE INFORMATIE IS WELKOM!!!

Hi Merel,

Ik heb Spaans geleerd in Argentinië en ben daarna in Argentinië gaan rondreizen. FANTASTISH !! Allereerst ben ik een cursus Spaans gaan doen van 4 weken, in Bariloche (Patagonië) en ik heb daar een fantastische tijd gehad. In Bariloche e.o. is veel te beleven en in de weekenden trokken we er op uit om de omgeving te verkennen. Ik ben naar de spaanse school La Montaña gegaan:

www.lamontana.com.

De eigenaar is een Nederlander (Ron) en ik heb daar heel veel geleerd en het heel erg goed naar mijn zin gehad. Na de cursus heb ik nog ruim een maand door Argentinië gereisd. Argentinië is mooi, de mensen zijn heel aardig en het is er heel veilig om rond te reizen. Als je Ron schrijft, doe hem de groetjes van me. En als je nog vragen hebt, kan je me natuurlijk altijd eventjes mailen.

groetjes,
Anneloes.

Hallo mensen.

Ook ik ben afgelopen winter in Argentinie geweest,en ik ben ook absoluut super enthousiast over dit land, helemaal San Carlos de Bariloche is een paradijs!! Toch wou ik wel even terugkomen op de veiligheid daar,die vind ik dus niet goed, wij zijn een paar keer bedreigt,in Beunos Aires en in Bariloche.Ook werd er een meisje vermist daar,waarschijnlijk gepakt dus alleen op pad gaan lijkt me al helemaal niet verstandig.Juiste door de hele slechte economie op dit moment zal de veiligheid daar eerst ook wel niet beter worden.
nou ja,in ieder geval succes met de plannen!

ik ben van Bariloche en lebe in friesland ik kan jau vertelen van dese plak,ik prate beiter nederlan dan ik schreibe.
gruten

hallo anneloes
ik heb ook contact opgenomen met ron en zit er sterk aan te denken om met mijn vriend daar spaans te gaan leren en vrijwilligerswerk te gaan doen. hoe lang is het eigenlijk vliegen, en wat kost een vleigticket ongeveer? weet je ook hoe lang je in argentinie mag blijven als je betaald werk gaat doen? dus jij hebt het erg naar je zin gehad zo te lezen… heb je nog tips om te gaan, dingen om mee te nemen bijv. en is het duur daar>levensonderhoud alvast bedankt voor het antwoord, ik zal ron volgende keer de groeten van je doen ik was je mailtje/naam even kwijt!!! groetjes cindyhage@hotmail.com

Hi cinnie,

De vlucht vanuit Europa naar Buenos Aires is ongeveer 15 uur, daarna is het nog zo`n 2 uur vliegen naar Bariloche. De vlucht van Amsterdam naar Buenos Aires kostte ongeveer 700 Euro. Ik weet niet hoelang je daar mag blijven als je gaat werken. Het levensonderhoud in Argentinië is goedkoop op het moment.

Ik weet zeker dat je het goed naar je zin zult hebben daar!

groetjes,
Anneloes