Rondreis Zuid-amerika / Spaanse Les Argentinie

Ik (weet niet of het er wat toe doet, maar 23 jaar) vertrek 2 februari in m’n uppie naar Argentinie om daar vandaan een half jaartje door Zuid-Amerika te reizen. Zit er aan te denken om eerst een aantal weken hieraan voorafgaand Spaanse les te volgen en was benieuwd of iemand toevallig (goede)ervaringen heeft met scholen in de omgeving. Want op internet word je werkelijk waar dood gegooid met opties en ik blijf een vrouw en kan dus moeilijk kiezen.

Ben je in deze periode ook in Argentinie/Zuid-Amerika en vind je het leuk om wat af te spreken of een gedeelte gezamelijk te reizen (vrijheid - blijheid), dan mag je natuurlijk ook reageren.

Hey,

Ben zelf ook 23 en heb hetzelfde idee, maar dan voor een kortere periode (max 2 maanden, beperkt budget). Heb er zelf een beetje schrik van om alleen te reizen, en met 2 ben je toch altijd wat beter af.
Misschien kunnen we een stukje samen reizen.
Het wordt voor mij al wel dringend want heb nog geen vlucht geboekt.
Kan je even laten weten waar je woont, indien het niet te ver is kunnen we eens snel afspreken. Ben Spaanse les aan het volgen, maar dan in het noorden van Belgie, bij een zeer goede school!

Greet