Na examen naar Zuid-Amerika

Ik hoop dit jaar te slagen voor mijn examen HAVO.
Ik weet al zeker dat ik journalistiek wil gaan studeren, maar het lijkt me leuk om eerst wat te reizen. Zuid-Amerika dus. Daar een cursus Spaans volgen (Bolivia of Peru), want dat moet ik toch echt eerst leren en dan daar werken (vrijwilligerswerk of betaald werk, maar dat is lastig daar). Ik heb al wat ideeen en organisaties gevonden, maar ik ben er nog niet uit, iemand tips?

Liefs, Josine.

Hoi Josine,

Leuk dat je naar Zuid-Amerika gaat om een cursus Spaans te gaan volgen. Zelf heb ik mijn cursus in Argentinië gedaan, in Bariloche (Patagonie). Ik heb er veel geleerd en heb het er ontzettend naar mijn zin gehad. Argentinië is een fantastisch land, superaardige mensen, veel te zien en absoluut veilig. Ik heb mijn cursus gevolgd bij de spaanse school La Montaña en daar heb ik veel opgestoken en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad daar.

Hun website is : www.lamontana.com

In Bariloche en omgeving is ook veel te beleven. Ik weet dat ze ook vrijwilligerswerk aanbieden, maar heb dat zelf niet gedaan. De eigenaar van de school is een Nederlander (Ron), en als je hem schrijft, doe je hem de groetjes van me.

Geniet ervan in Zuid-Amerika,
Anneloes.