Tip gevraagd hotel Hanoi oude centrum

Weet iemand een leuk hotel voor drie dagen? Schoon en centraal gelegen in Hanoi.
Alvast bedankt

Ik zat in het Hanoi Phoenix Hotel 2, had een hotel geboekt om even van de vlucht uit te rusten voor ik over ging op hostels. Midden in Old Town, alles op loop afstand (en anders struikel je toch over een “motorbike” persoon)
Geboekt via booking.com, was het goedkoopste hotel daar te verkijgen en was prima. Het is wat lastig te vinden voor een taxi chauffeur omdat het in een (rustig!) steegje zit waar geen auto’s komen, maar het is om de hoek van het Little Hanoi restaurant, wat weer is vermeld in de Lonely Planet.

www.hanoiphoenixhotel.com

Ik weet echt HET hotel haha

Een van de beste hotels die ik heb gehad in vietnam en nog goedkoop ook.
Heel erg schoon en de mensen zijn heel erg gastvrij en vriendelijk. Het is echt super centraal gelegen. Ik vond het helemaal ideaal. We hebben hier drie keer gelogeerd en 1 keer hebben we wel een kamer gehad waar het matras vrij hard was dus misschien is dat nog iets om bij het reserveren te vermelden.

Ontbijt zit trouwens bij de prijs van de kamer in.

http://www.hanoiserenityhotel.com/

hanoi stars hotel. leuke mensen, goede sfeer en informatie. goede tours

Ook tips voor een leuk, gezellig hostel/guesthouse in het Old Quarter van Hanoi? Enigste voorwaarden zijn gezellig vol met backpackers (maar geen partyhostel) en schoon.

Wij verbleven in Prince ii hotel. Heel centraal en prima verzorgd.

Wij hebben in het Essence Hanoi Hotel geslapen. Prima hotel, uitstekende receptie (Jane weet en regelt alles) en middenin de backpackerswijk.