Hoi,
Ik ga in februari 3 maanden reizen in vietnam, cambodja en laos. Ik zoek goedkoop maar toch goed hotel voor Hanoi voor de eerste paar nachten. (Ik vlieg vanaf amsterdam naar hanoi). Iemand tips?
Groetjes
Hoi,
Ik ga in februari 3 maanden reizen in vietnam, cambodja en laos. Ik zoek goedkoop maar toch goed hotel voor Hanoi voor de eerste paar nachten. (Ik vlieg vanaf amsterdam naar hanoi). Iemand tips?
Groetjes
Hoi Bohochic,
Ik raad je in Hanoi het Stars Hotel of Ocean Star Hotel aan. Zitten schuin tegenover elkaar in hetzelfde straatje en vlakbij een grote winkelstraat (maar de straat waarin deze hotels staan, is vrij rustig). Beide goedkoop en schoon.
Groetjes, Anne
Ik wil ook graag een hotel in Hanoi voor de eerste paar nachten. Nu heb ik op Tripadvisor gekeken en daarvan overweeg ik het Hanoi Charming Hotel, omdat het zulke goede reviews krijgt. Een standaard kamer kost 23 dollar incl. ontbijt. En als je 3 nachten blijft, halen ze je gratis van de luchthaven, maar dan moet je wel bij het hotel zelf boeken. Daarmee spaar je volgens mij zo’n 18 dollar op vervoer.
Wij hebben in 2008 in onderstaand guesthouse gezeten midden in het oude centrum.
Het is een zoals gezegd een guesthouse waar de mensen ongelooflijk vriendelijk zijn en de kamers netjes.
Ze doen alles voor je wanneer je een tripje wilt boeken naar bv Sapa of Halongbay.
Wij gaan in 2012 weer en hebben reeds bij Ms Hang geboekt!
gr.
René
Address : 14 Bat Su Street - Hoan Kiem - Hanoi - Vietnam
Tel/Fax : + 84 - 4 3 8245732
Hotline : + 84 9 89 14 19 15 (Ms. Linh)
Email : booking@hanoiguesthouse.com
Website : http://www.hanoiguesthouse.com
bedankt voor alle goede tips!
Ik heb deze ook geboekt. Wel gemakkelijk dat ze je komen halen.
Wanneer ben jij in Hanoi?
We komen aan in Hanoi op 5 juli. Dat duurt nog even. Ik ben er nog niet helemaal uit welke route we gaan nemen en heb het hotel daarom nog niet geboekt. Ik kan op hun site niet zien of je kan cancelen. Staat dat bij jou misschien op de bevestiging?
nee daar staat niks van mij bij.
hoe lang ga je naar vietnam?
We blijven 4 weken in Vietnam en hebben een retourticket A’dam-Hanoi.
Wij hebben afgelopen september in het Charming hotel verbleven. Je zal er geen spijt van krijgen! Elke kamer heeft standaard een pc met internet verbinding, het ontbijt is goed en de medewerkers zijn erg hulpvaardig en geïnteresseerd.
Het hotel zit op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Als je een zwakke maag hebt en niet tegen varkenspoten etc kan, dan raad ik je aan om 's morgens snel naar de straat te lopen. Er zitten namelijk een aantal zaakjes waar ze vlees en vis verkopen in het steegje waar het hotel ook aan zit…
Ook kan ik je aanraden om de tours in het hotel te reserveren. Deze zijn erg goed verzorgt. Aan het einde van de tours werd ons zelfs gevraagd of we een evaluatieformulier wilden invullen… Dit hadden we nog niet eerder in Vietnam gezien.
Gr Bael
Zijn jullie door iemand van het hotel opgehaald van het vliegveld? En wat voor kamer hadden jullie?
Wij zijn geeindigt in Hanoi en hebben ons laten weg brengen door het hotel. Maar als je vragen hebt over de aankomst dan kan je ze ook mailen. Zo hebben wij het ook gedaan. We hadden een executive room, volgens mij voor $ 25,- per nacht.