Wie heeft er ervaring met een airport pick-up in Hanoi of tips over een goed hotel/hostel?
Ik ga in augustus naar Vietnam en land op Hanoi. Omdat ik alleen reis, wil ik graag van te voren een hotel/hostel boeken voor de eerste dagen het liefst met airport pick-up om gedoe met taxi’s te voorkomen.
Ik zoek wel een kamer voor mezelf, dus geen dormroom. Mijn budget is niet groot, maar voor de eerste dagen wil ik wel iets meer betalen (20-30 USD).
Alle tips zijn welkom!
alvast bedankt, Renske
Hi,
Charming hotel 1 is heel goed voor jouw budget. Ik was hier alleen voor een nacht. Kamer is heel schoon en de mensen zijn heel behulpzaam.
Gratis ophalen van airport voor 3 nachten boeking. je kan spullen hier laten voor korte trippen.
Mvgs
Het Stars Hotel, Ocean Star en Bamboo Hotel zijn ook schone, knusse goedkope hotelletjes. Alleen hoe het precies met het ophalen vanaf het vliegveld zit, weet ik niet.
Je kunt ook op het vliegveld zelf bij een balie een taxi regelen. Dan weet je zeker dat je niet bedonderd wordt (als je buiten een taxi neemt, kan dat gebeuren).
Groetjes, Anne
er zijn veel guesthouses en hotelletjes die je ophalen ( vanwege het de vele verotte taxi’s die je teveel willen laten betalen), dus genoeg keuze hoor, en anders is het 8 dollar… afgelopen april. in het vliegveld kun je veilig een taxi bestellen, daarbuiten niet echt.
veel plezier!
Hoi,
Wij zijn sinds vandaag terug van een drie week durende reis vietnam. We zijn vertrokken in Hanoi en hadden via ebookers bij het kangooroo hotel geboekt. Ze kwamen ons gratis oppikken op de luchthaven en ik denk dat we iets van een 5.5 euro per persoon per nacht betaalden( was een actie als je twee nachten boekte dat je dan gratis opgepikt werd. (we sliepen in een tweepersoonskamer) Het waren nette kamers en heel vriendelijk personeel)
ze pikten ons op in een heel nette auto en stonden te wachten aan de uitgang zoals afgesproken.
Dat klinkt heel goed! Goede deal! Hoe vond je de reis?
Groetjes, Anne