Tip als je naar India gaat!

dag mensen,

ik zie veel vragen hier over vooral het begin van de reizen van mensen die naar india gaan, nu ben ik zelf net een maandje terug uit india en heb het super gehad!

ik vond het begin zelf best lastig om uit te zoeken hoe ik zou beginnen enzo maar in de maanden die ik er heb doorgebracht heb ik een aantal hele goede vrienden gekregen aldaar, niet de welbekende commissie lopers maar echte eerlijke mensen en mocht iemand hulp nodig hebben met wat dan ook zou ik zeggen mail me even en ik kan contactgegevens sturen, een goede vriend doet airport pick ups en kan ook voor wie wil trips plannen voor een eerlijke prijs die lager ligt dan bij alle ‘neppe’ toeristen bureaus!

nouja mocht iemand hulp of vragen hebben of contact gegevens willen stuur me even een berichtje!

Wij willen volgend jaar naar india met onze kinderen van 6 en 9 jaar.we willen voor die periode het liefst een privechauffeur hebben en die ons een paar weken rond kan rijden is dit mogelijk?

Dit is prima te doen met jonge kinderen. heb het zelf twee keer gedaan en het is zeer relaxed reizen. Kosten 35 euro per taxi per dag.:wereld:groetjes, Gorke

Wij wonen met 3 kinderen in India van 4,6,8 jaar en dat is prima te doen!