Tijd te kort om rond te trekken in India ???

Beste ,
Wij zijn net terug van 14 dagen India. Onze planning was :
Delhi- Agra- Rantambore- Jaipur - Bikaner- Jaiselmer- Jodhpur-
udiapur- Pushkar- Dehli .Dit doen in 14 dagen met bus en trein was onmogelijk .Wij hebben er gekukkig een fantastische driver ontmoet.
Zeer vertrouwbaar (heel belangerijk ),vriendelijk , zit al 13 jaar in het vak ,…
Ik kan hem iedereen aanbevelen ,een fantastisch man met zijn hart op
de juiste plaats !
Zijn e-meil adres is [EMAIL=“johny_india2004@yahoo.com”]johny_india2004@yahoo.com
Mijn e-mail adres is [EMAIL=“jdelee@msn.com”]jdelee@msn.com
Hij reist door India met een wagen voorzien van airco .
Vragen ?.. contacteer me maar .
Grtz,Jo

Hallo Jo,

Wij gaan eind juli een aantal weken naar India, ongeveer dezelfde route. Wij denken er ook aan om een driver te huren. Wat kost deze driver ongeveer per week? In wat voor soort auto rijdt deze driver/ guide?

Groeten,

Eric

Hoi,

Een driver kan idd een goede oplossing zijn als je beperkt bent in tijd in India. Toch heeft de ervaring me geleerd om eerst hele goede afspraken te maken met een driver voor je meerijdt. De drivers zijn echt heel vriendelijk en gedienstelijk, maar dat maakt het soms ook moeilijk om nee te zeggen als ze je een winkel van hun neef of hotel van hun broer willen laten zien. Soms helemaal niet erg, maar soms heb je er ook helemaal geen zin in en dan valt het wel tegen. Ook qua prijs eerst goed afspreken en onderhandelen. Bus en treinreizen verlopen ook best vlot maar vragen idd meer tijd.

veel succes ermee!

Groetjes

Inderdaad ,Daar ben ik het volledig met eens .Daarom reden te meer om speciaal hem op deze site te zetten .Eerst waren wij ook wantrouwig .Wij hebben hem de hele periode aan onze zijde gehad en hem enkele keren op de proef gesteld . Ook zijn wij enkele keren in winkels terecht gekomen waar we niet om vroegen maar met regelmaat niets gekocht of verteld dat ons dit niet intresseerde ,waar hij geen probleem van maakte .
Bekijk het zo ,jij betaald jij bent de baas .Deze drivers zijn misschien moeilijk te vinden maar … ze bestaan !
Grtz,Maxcorso
bestaan .

Hallo,

Wij willen ook richting Delhi, Rajastan gaan en rondreizen met privé chauffeur.
We bezochten vorig jaar Zuid-India, maar het lijkt of het Noorden
veel minder betrouwbaar is?
Wat moeten we zeker zien, en wat is zeker niet de moeite?

Is het te doen om zelf hotels te boeken?

Vriendelijke groeten.

Rismit - Neerpelt

He das fijn zo’n tip!
Zou je mij kunnen vertellen wat zijn vraagprijs (of van een driver algemeen) per dag ongeveer is?

Ik ben namelijk bezig met een kostenberaming voor mijn India-reis.
Maar nergens heb ik echt driver-prijzen gevonden.

Dank je!

opmerkelijk; ik wil net exact hetzelfde bericht in dit zes maanden oude topic plaatsen. what are the odds?