Auto huren met driver, tips en prijzen?

hallo allemaal,

Ik ga 2 augustus voor 25 dagen met mijn vriend naar India en Nepal. Heb er superveel zin in!
Ik wil twee weken in Rajastan+Varanasi spenderen en graag zoveel mogelijk zien. Daarom lijkt het mij het meest relaxed om een auto te huren. Nu heb ik al wat rondgesnuffeld maar de enige prijsindicatie die ik op deze site kon vinden was een stel dat 25 euro per dag had betaald. Ik ben benieuwd of ik deze prijs makkelijk voor elkaar kan krijgen of dat het echt een koopje is. Dus:
Wie heeft ook voor meerdere dagen een auto gehuurd met driver en wat heb je betaald?

Met vriendelijke groet,

Adinda

Hallo Adinda,

Wij hebben 35 euro betaald. Alles in Nederland geboekt. Chauffeur stond keurig klaar op het vliegveld en wij hebben zeer veel gehad aan de chauffeur qua tips, hotels, eten, zo bedong hij in elk hotel een lagere prijs bijvoorbeeld. Google maar op “india individueel”, je komt dan op de site van Rob en Rattan. Alle info vind je daar en zeer betrouwbaar.

hoi rajastan,

bedankt voor de informatie. We hebben besloten om toch vooral met de trein te gaan reizen en niet naar Nepal te gaan. Zo hebben we meer tijd voor India :slight_smile:

Hallo Adinda,

Ha,ha, India is ook zo groot dat je inderdaad alle tijd nodig bent. Met de trein is een prima optie. Maar het is ons super bevallen met de auto, zoveel vrijheid. Maar goed in elk geval heel veel plezier en dat India jullie maar net zo goed mag bevallen als ons.