Wij zijn van plan om met z’n tweetjes een rondreis te maken in Noord India en Nepal.
Ik wil zelf een ticket boeken en dan een rondreis door o.a. Varanasi, Delhi, Agra, Jaipur, Kathmandu, Pokhara en alle andere mooie plaatsen.
Heeft iemand een mooie tip voor een betrouwbare prive chauffeur/gids cq standaard in India te boeken rondreis???
Ik ben verscheidene keren in India geweest en ben met een Indiase vriend gaan rondreizen met prive-chauffeur.Mijn Indiase vriend heet Raj en is een goede gids voor verschillende gebieden in India.Hij komt van oorsprong uit Rajachstan.
Het is fantastisch om met hem te reizen en je kunt je eigen plan met hem afspreken(kosten hotels,plaatsen alles kun je vastleggen met hem)
Als je interesse hebt laat het me even weten per email.
Dan breng ik julli in contact met hem per email of per telefoon.
groet Joost
Als je een prive chauffeur/gids wil, houd er rekening mee dat je dan vaak redelijk prijzig uitbent, aangezien men altijd heen en terug rekend. De reis die je beschrijft behelst ook grote stukken die prima met de trein gemaakt kunnen worden. Het mooiste is als je op het station wordt afgezet en in een andere stad weer wordt opgehaald. Dit is mogelijk als je een wat grotere agent neemt.
In het Engels kun je je wensen duidelijk maken aan bv:
Central India Tours in Orchha: [EMAIL=“centralindiatours@hotmail.com”]centralindiatours@hotmail.com
Zij kunnen chauffeur, goede kleine of grote auto regelen, gidsen en evt hotels, zo duur of goedkoop als je zelf wil.
Ook goed en opererend vanuit Delhi maar wel wat prijzig zijn:
TSI (Travel Spirit International)
Indo Asia
Sita
Je kunt offertes aanvragen en vergelijken