Afgelopen juli hebben wij met ons gezin, bestaande uit 6 personen rondgereisd door noord India. In de eerste instantie wilden we graag rondreizen met het openbaar vervoer. Ook hebben we gekeken om zelf een auto te huren. Maar we kwam al snel tot de conclusie dat een prive chauffeur niet duurder is en veel comfortabeler. We zijn op pad gegaan met Sushil Pant. Hij is een rustige driver, spreekt goed engels, heeft alle benodigde rijbewijzen en fungeerde tevens voor ons als gids. Hij heeft ons nog geholpen met de planning van de reis. We zijn o.a. richting Agra (Tai Mahal en rode fort), Varanasi, jaipur, jaisalmar, en gouden tempel in
Amritsar geweest. We hebben het reizen op deze manier als zeer prettig ervaren en we willen Sushil Pant aan iedereen aanbevelen! Hij kan beschikken over diverse soorten auto’s en hij kan je begeleiden door heel India en Nepal. Voor meer informatie kijk op: www.driveindia.nl of www.realcolorsofindia.nl.
Mja, en onze Indiase Sushil heeft toevallig een Nederlandse website. Er zijn hier de laatste tijd wel veel “first time posters” die één of andere chauffeur aanraden …
Hi Volgens mij is dit forum ook bedoeld om te ervaringen te posten. Ik heb overigens ook zeer goede ervaringen met Sushil Pant.
Wij hebben zeer goede ervaringen met http://www.biharijitravel.com/. Contactpersoon aldaar is Sunny. Hij heeft gezorgd voor een mooie en zorgeloze vakantie met privé chauffeur , die ons 18 dagen veilig heeft rondgereden. ook de vooraf geboekte hotels via Sunny waren goed te noemen. Groot voordeel van een privé chauffeur is dat je een local bij je hebt. Jeetje wat een luxe is dat. En is India toch een bijzonder land in allerlei opzichten. India heeft ons verbaasd.
kan je mij een chauffeur aanraden om vanuit Mumbai 14 dagen rond te reizen?
mvg,
Nestor
-
-
- Updated - - -
-
beste,hoe en waar kan ik Sushil Pant bereiken?
Ook vanuit Mumbai?
gr,
Nestor
Dag nestor,
Neem contact op met biharijitravel. Gebruik hiervoor bovenstaande link. Vraag dan naar Sunny,. je kunt met hem oveleggen wat je plannen zijn en hij kan aangeven wat hij voor jou kan betekenen. Je kunt ook face to face via skype met elkaaf spreken. Wij en met mij zijn er meerde die goede ervaringen met hun hebben.
Via Wereldwijzer app
Wij hebben ook met Sushil Pant rondgereisd, ons verhaal is te lezen op onze vakantiewebsite.
Gr Driek en Kwep
Onze site: Driek en Kwep op vakantie