India reizen met kinderen

Wij gaan in februari een grote reis maken van 3 maanden met onze 2 dochters (9 en 12 jaar).
We gaan naar India, Maleisie en vervolgens richting Balie
Waarschijnlijk beginnen we in India.
I.v.m. de cultuurshock dachten we om in Goa te beginnen en daar 2 weken te blijven, vervolgens meer richting zuiden te reizen, daarna te vliegen naar Dehli waar we 1 met een prive chauffeur gaan rondreizen.
Dit laatste is ons geadviseerd door andere mensen die in India met kinderen hebben gereisd.

Wil graag meningen/advies van andere mensen horen die in India met kinderen hebben rondgereisd!

Groet Jolande

Toen ik in india op vakantie was, zag ik wel vaker gezinnen met kinderen reizen.

In vrijwel alle gevallen hadden zij een auto of busje met chauffeur, daarmee bespaar jezelf veel gedoe.

Qua hotels zijn er in India genoeg die qua niveau vergelijkbaar zijn met in Europa.

Verder ben ik geen ervaringsdeskundige, dus hier laat ik het bij.

Wanneer jullie in Goa beginnen en dan naar het zuiden gaan, kun je je rustig wennen aan het reizen. De Indiers zijn heel behulpzaam en ik denk dat het zonder chauffeur dan ook wel kan. Er zijn heel veel mensen met kinderen en die van jullie zijn niet meer klein, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Een chauffeur is luxe en relaxed, bespaart je veel gedoe. Maar het kan zeker zonder. Geniet ervan! MAUD