Tino's Gumbet - It (aytac)

:unsure: HoiHoi Allemaal!

Ik ben in de periode van 13 juli t/m 27juli op vakantie in Gumbet geweest. Daar heb ik een hele leuke jongen leren kennen hij heet Aytac (It) en werkt bij Tino’s in Gumbet. Nou wou ik vragen of iemand hem kent en of ie wel mijn vriendje blijft zeg maar, want je weet toch nooit…

Alvast bedankt

Groetjes LiNdS

Hoi
Aytac is toch die jongen die aan de deur van Tino’s restaurant staat? Ik ben bijna iedere avond van mijn vakantie bij Tino’s geweest en heb wel gemerkt dat het een enorme versierder is. Zo heeft hij ook geprobeerd een vriendin van mij te versieren. En dat is toevallig ook nog in dezelfde periode als jij op vakantie bent geweest gebeurt. Hij heeft hele mooie beloftes gemaakt zoals we bellen en mailen maar als je eenmaal in Nederland bent hoor je niets meer van hem.
Groetjes

hoi
ik ben heel vaak bij tino’s geweest voor dat jullie daar waren ik ben begin juli geweest en aytac is bijna elke avond met mij en wat vriendinnen van mij mee weesten stappen naar xbar, central bar enz. en probeerde me te versieren sorry maar je vroeg het of hij trouw is maar ik denk van niet…
ik hoop dat je nog terug reageer toch leuk om over dezelfde personen te kunnen praten.
owja kennen jullie wes, steven en memet ook
die barman ow das een schatje :blink: en dan die memet die zei altijd zo lieve gedichtjes.

groetjes

halllloooooooooo

ken nou niemand restaurant tino’s place

het is vlakbij de barstreet.

groetjes

Ik ken dat restuarant wel, mijn vriend heeft er vorig jaar een tijdje gewerkt, maar die jongen kennen wij beide niet…

Tino’s place! das toch met die pooltafel die die barman de hele tijd open moest maken? Steven heette hij toch? Jeetje, ja daar ben ik wel eens geweest. Mijn vriend vond er niks aan want die propper, (is dat die best bruine gast met die teenslippers?) zat de hele tijd naar mij te kijken en te zeggen da’k lekker rook enzo. Nee, dat lijkt me geen trouwe hond or. maar succes ermee
Greetz, Rianne

Is hij niet getrouwd?

Groetjes,
Franca

Keej weet genoeg over hem, hij mailt ook niet meer enzo dus dan houd het op. Bedankt hoor!!!

Groetjes Lindsey

hey tanja wie werkte daar dan wel misschien ken ik er wel een paar van.

groetjes

Wie werkte er toen nog, ik moet echt ff nadenken…Ik weet Selami, werkt nu bij de corner bar en Jerry en Tino (de baas) zelf… Er liep toen ook nog een jongen als ober, maar ik ben zijn naam kwijt…
Gr. Tanja

hoe zag tino er uit? ik ken alleen wes als baas.
ober is memet. en er liep ook nog z’n man met lang haar. weet zijn naam niet. en dan aydin ook een ober en dan heb je nog “de barman” nevruz of steven ofzoiets als bijnaam.

groetjes

Die ober heette Memhet…

Wes is volgens mij Tino, die kale man, die altijd loopt te stressen… Hij heeft een engelse vrouw en een kindje…

neej dat is wes niet
hij is niet kaal hij heeft lange stekels.
memhet hoelang werkt hij daar al dan want meestal werken ze allemaal maar een jaar en dan weer ergens anders.

groetjes

Hai kent iemand ook Volkan van de Tino’s bar??
Hij was een 3 jaar geleden de barman en nu loopt ie een beetje als een manager daar rond.
Hij is een beetje aan de forse kant en heeft zwarte stekeltjes. Dit jaar heeft hij ook een baardje laten staan.
mijn vraag is of iemand weet of hij een vriendin heeft??

groetjes annabel

hoi annabel
ik ken volkan (wes) zijn vriendin heeft het uit gemaakt
deze vakantie. dus heeft geen vriendin meer.
groetjes

Originally posted by san18@26-08-2004, 19:26:51
** hoi annabel
ik ken volkan (wes) zijn vriendin heeft het uit gemaakt
deze vakantie. dus heeft geen vriendin meer.
groetjes **

Hey Allemaal,

Ik ken Volkan (Wes) ook. Hij is gestopt bij Tino’s en zit nu in Amerika zegt ie. Ik mail hem af en toe wel is.
Blijkbaar was hij ook maar ober ofzo en deed ie alsof die manager was, maar hij maakte wel superelekker cocktails.

Groetjes Lindsey

hij werk volgende zomer weer gewoon bij tino’s
zover ik heb begrepen.
en het klopt wel dat hij in maimi zit sinds vandaag. alleen voor zaken.

groetjes

Sjezus zeg ik sta er van te kijken hoeveel je via dit forum te weten komt. Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen! Ik heb namelijk ook een leuke jongen ontmoet, hij werkte ook in een bar. Ik heb echt een hele leuke tijd gehad met hem en hij leek me heel oprecht. Maar ik heb toch mijn twijfels en na het lezen van al die berichtjes hier wordt dat alleen maar groter!

Nu ben ik thuis en ik moet echt de hele tijd aan hem denken, maar ik denk ook de hele tijd dat hij nu waarschijnlijk al weer een nieuw meisje om zn nek heeft hangen. Toch ben ik op zoek naar zijn adres, wat ik helaas niet heb kunnen vragen omdat ik mijn laatste ziek dag was. Maar ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd of iemand hem kent? **En vooral of hij wel de moeite waard is om zijn adres op te sporen! **
Zijn naam is Haron, hij is Turks, 25 jaar, werkt als barman in de Mystery in Gumbet. Hij is vrij lang, beetje gespierd en hij kijkt over het algemeen erg kwaad. Kent iemand hem toevallig?? Dan zou ik het fijn vinden als je even reageerd!! xx Renske

Inderdaad Ik ben ook echt onder de indruk dat iedereen er zoveel vanaf weet. echt leuk zoiets!

Maar weten jullie zeker dat Volkan ook Wes heet?? Want dat heeft hij tegen mij helemaal niet verteld.
San18 heb je hem dan met een vriendinnetje gezien of heeft ie alleen maar stoer zitten te praten??
Hij heeft ook tegen mij gezegd dat ie naar Maimi gaat.
Ik vind het allemaal ontzettend interessant om te lezen wat jullie allemaal ontdekt hebben! Want ik ken een hele andere Volkan (Wes?) en het verbaast me WEER dat ze toch weer iedere keer weer anders voor doen dan dat ze werkelijk zijn!
wat een eikels eigenlijk. (hoezo frustratie)

Ik ben even een beetje onder de indruk maar dat komt wel weer goed. Schaam je niet om nog meer over hem te vertellen hoe meer ik weet… hoe beter!
groetjes