Tino's Gumbet - It (aytac)

Hoi
Op http://groups.msn.com/vakantiesinTurkije staan foto’s van Wes (Volkan). Misschien kan iedereen even kijken of ze dezelfde jongen bedoelen.
Groetjes

Hey Annabel,

Ik weet zeker dat Wes (Volkan) een vriendin had. Wij zaten daar bijna elke avond om een cocktail te drinken. Zijn vriendin was daar dan ook heel vaak…

Ps: Ken jij Aytac (it) ook?

Groetjes Lindsey

Hey kent niemand hem nou???

Leuke fotosite heb je Joan20!! :smiley:

ben dit jaar in Marmaris geweest… dus veel herkenning!!

Groetjes Viv :wink:

hallo dames zeker ken ik Aytaç…wat wilt u weten.
Ýk woon in gümbet en Aytaç is een goede vriend.
Stuur me anders een email: linnekepinneke@hotmail.com

groetjes Linda

Hallo meiden, nou hier kom ik nog eens wat te weten! Ik ben ook met een zooitje naar Gümbet geweest…hebben daar ook wat mensen leren kennen. Hier klinken de verhalen me wel bekend in de oren…echt lachen!!

Effe een vraagje aan Linda…werkt jouw vriend in Iskandill bij het Turkish Bath? Als dat zo is heb ik hem ontmoet, we zijn een paar x wezen stappen met Altan en Yalcin…

hallo

nee mijn vriendje werkt bij pane vino een bar en restaurant schuin tegenover het oranje cafe…
Nu zijn we weer in istanbul…dus jullie kunnen hem niet meer gaan bewonderen…Maar mochten jullie iets willen weten vraag maar raak misschien kan ik helpen.

Heb dit jaar 6 maanden in gumbet door gebracht en vorig jaar 3 maanden…moet er wel bij vertellen dat ik vooral mensen uit de barstreet ken mensen uit hotels ken ik helaas niet…

groeten vanuit een geweldig mooi en warm istanbul…
Linda :smiley:

Hé toppie dat je nu samen in Istanbul bent. Helemaal goed, geniet ervan!!!

Ik ken hem dan toch niet…uit Barstreet ken ik er niet veel, ja wel van gezicht of naam (proppers) maar heb er geen bijzondere gesprekken mee gehad. Wij gingen eigenlijk alleen maar om met een paar jongens die in Iskandill werkte (turkse bad).

Misschien kom ik volgend jaar wel weer een weekie feesten, maar ja dat is nog ver weg… DOEI DOEI DOEI!!!