Ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Gumbet-Turkije. Ik heb daar een leuke jongen ontmoet. Hij werkte als barman in de Mystery in Gumbet, deze bar zit aan het begin van de barstreet in Gumbet.Ik heb mede door hem een erg leuke vakantie gehad maar heb helaas geen afscheid van hem kunnen nemen. De laatste avond van mijn vakantie was ik namelijk erg ziek. Ik zal jullie de details besparen maar het komt er op neer dat mijn buik na 8 dagen turks eten (wat overigens wel heerlijk was!) erg van streek was!
Hierdoor heb ik hem niet meer gezien en heb ik ook geen adres/telefoonnummer van hem… Ik zou hem graag een brief willen sturen om hem te bedanken voor deze leuke tijd. Dus weet iemand misschien het adres van de Mystery in Gumbet? hij woonde daar namelijk ook. Zoals ik al zei zat deze bar aan het begin van de barstreet, bij de kruising waar veel taxis stonden. Verder zat de Mystery tegenover Cocktailbar Arkan, deze cocktailbar hoorden bij appartementencomplex/hotel Arkan. Het adres van Arkan is daarom ook welkom.
Hoi Renske,
kijk eens op turkije.pagina.nl, daar staan veel hotels op die meestal dus ook een site hebben (met adres, tel. nummer, enz.) Zo kun je dus waarschijnlijk het adres van hotel Arkan achterhalen en heb je gelijk het adres van de bar (alleen geen nummer)
Groetjes Corine
dank je voor je reactie, ik had daar alleen al op gekeken maar daar staat dit appartement/hotel niet tussen. Verder heb ik het ook geprobeerd via een online turks telefoonboek. Maar alles staat in het turks dus ik kom er geen wijs uit. Ik ga morgen even bij het reisbureau langs misschien dat ze me daar kunnen helpen. In ieder geval bedankt voor je tip!
Wat een mazzel heb je toch !!!
Ik ga over 2 weken voor 2 weken naar gumbet, dus ik zou voor jouw kunnen kijken.
Barman in de mystery, heb je geen naam van hem ???
Als je me meer detail geef kan ik hem er misschien wel tussen uit vissen voor je,en adressen uit wisselen.
Graag hoor ik meer van je.